Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nye venner takk.

Gjest Guest_Dritt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Dritt_*

Jeg har hele livet mitt, nesten hver gang, søkt feil venner. Venner som er for frekke, venner som er sladdrete, venner som baksnakker og venner som rett å slett er bitchy som bare faen. Jeg ahr alltid funnet meg i dette og godtatt det. Jeg er likt av mange folk og er ja.. ei populær jente på 18 år. I det siste har jeg smakt min egen medisin av min egen bestevenninne og føler meg mobbet av henne. Hun har spredd rykter om meg og mye dritt om kjærsten min og jeg føler meg helt knust. Dette har pågått i flere månder. Jeg har fallt ut av vennegjengen våres pågrunn av dette. Jeg føler meg ensom og forlatt og sviktet. Går til psykolog også. Eneste jeg vil er å finne personer som har andre verdier i livet enn baksnakking, drittslenging og faenskap. (Jeg bor i en liten bygd, så ja). Jeg vil bare sitte hver helg nesten å kose meg med en god venninde, prate og ha det fint.. tulle sammen, stikke ut midt på natta og gjøre kødd. Altså, jeg vil bare ha en venninne som BRYR seg om meg. En som VIL ta kontakt å finne på noe morsomt! En som hører på mine problemer og FORSTÅR meg. Hvordan får man slike venner? Jeg er så lost som det går an å bli..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare sitte hver helg nesten å kose meg med en god venninde, prate og ha det fint.. tulle sammen, stikke ut midt på natta og gjøre kødd. Altså, jeg vil bare ha en venninne som BRYR seg om meg. En som VIL ta kontakt å finne på noe morsomt! En som hører på mine problemer og FORSTÅR meg. Hvordan får man slike venner? Jeg er så lost som det går an å bli..

Hm, hvordan er kanskje litt vanskelig å svare på, man finner jo fort ut av hvem det er verdt å stole på og ikke. Men de slenger dritt om kjæresten din, er dere fremdeles sammen? For kanskje han eventuelt kan være den vennen som er der for deg, en stund til du kommer deg opp på beina igjen=)

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er ikke venninne me hun som slenger rykter om meg nei. Jeg føler hun har lagt all skylda på meg og gjort slik at ingen liker meg lengre. Veldig komplisert. Kjærsten min er alt jeg har.. men jeg trenger en beste venninde!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke venninne me hun som slenger rykter om meg nei. Jeg føler hun har lagt all skylda på meg og gjort slik at ingen liker meg lengre. Veldig komplisert. Kjærsten min er alt jeg har.. men jeg trenger en beste venninde!

Ja, men det er i det minste bra at du har deg en fin kjæresten. Men om du bor i en liten bygd, hvor alle kjenner alle, og ryktene sprer seg fort osv. pleier det lurest å være å forlate stedet, når har du kanskje ikke muligheten for å komme deg litt bort til nye miljøer osv. Men du har hvertfall klart å komme deg unna den gjengen som har sviktet deg. Så om det er mulig, prøv å finn deg et nytt miljø og nye mennesker i nærheten=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...