guezz Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Min høyre museknapp er ikke brukenes. Hvis jeg vil ha opp egenskapene til for eksempel en snarvei vil datamaskinen henge seg opp. Da kan jeg ikke annet enn å reboote maskinen manuelt. Jeg har ikke den fjerneste anelse til hvorfor dette skjer. Edit: gjelder snarveier og mapper i "Min datamaskin" Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kan du gi en oversikt over systemet du bruker? Lenke til kommentar
guezz Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Datamskinen: T-bird: [email protected] GHz Asus A7V 266 2x256 Mb PC2100 Apacher MSI Geforce 4 Ti 4200 Windows med oppdatert sp1. Jeg tror heller jeg formaterer c: og begynner på en fresh start, men det hadde vært greit å vite hva problemet er. Hvis xp igjen begynner å skape seg vil jeg instalere den engelske versjonen... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan da prøve å installere de aller nyeste hovedkort driverene ra produsenten. Og de siste driverene til skjermkortet ditt. Ellers vet jeg ikke hva det kan være. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan da prøve å installere de aller nyeste hovedkort driverene ra produsenten.Og de siste driverene til skjermkortet ditt. Ellers vet jeg ikke hva det kan være. Og driverer til lydkort, mus, nettverkskort .. alt sammen. Skulle ikke forundre meg om du må inn med windows på nytt. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har innstalert windows på nytt, og den er mye raskere enn før formateringen . Den virker nå som den skal, og de nyeste driverne er innstalert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå