Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt fra 5000 til 40 000, avhengig av hvem du kjenner, hvor mye som må gjøres, hvor mye du gjør selv (og hvor bra du gjør det), hva slags farge du skal ha og hvor mye av bilen som skal lakkes (utenpå/innvendig/motorrom).

Med andre ord; bare en lakkerer kan gi deg et nøyaktig svar, så konktakt to-tre stykker og få dem til å se på bilen og komme med pris.

Lenke til kommentar
Hvor mye koster helfoliering? Fant svært lite infor angående pris på den siden.

Helfoliering (hele bilen dekket i folie i en farge) koster rundt kr 15 000 ex mva for folie og montasje, avhengig av biltype, men er man litt fingernem er det vist ikke så vanskelig å gjøre selv, det tar bare lit tid. da kan man sikkert spare en god del.

Lenke til kommentar

En brøkdel vet jeg riktignok ikke om det koster. "Morobilen" jeg hadde før ble levert med kvittering på lakk; 15 000,-. Og det var en BRA lakkjobb. Forrige eier gjorde (så vidt jeg vet) alt forarbeid selv.

3172801293_0ef4df8954.jpg

Helfoliering koster nok mellom 10 og 15 000,- avhengig av størrelse på bilen og kvalitet på folien. Det var i hvert fall omtrent der prisen pleide å ligge hos reklamebyrået jeg jobbet for tidligere.

EDIT: elhauk var før meg, men jeg var i hvert fall ganske nære på prisen.

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Men med foliering kan man velge sære farger, mønstre og finisher, og fremdeles få solgt bilen etterpå uten problemer. Og som du sier; gjør man det selv kan man nok få det betraktelig billigere (bare sørg for å kjøpe høykvalitetsfolie). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...