Petoah Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg har nettopp begynnt å lære meg Illustrator og nå trenger jeg tips fra noen med gode ideer. På bildet nedenfor skal den blåe gradienten forestille en sjø. Men som dere ser er det ikke så veldig "livlig". Det jeg trenger er tips til å få det til å virke mer som en sjø og for å se mer "livlig" ut. Mvh. Petter Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tegne inn bølger? ~ ~ ~ ~ Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 og kanskje litt tydeligere horisont? ser litt ut som det går i ett nå.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) skarpere overgang fra himmel til havet og en liten, svak bue på havet gjør at det blir enda litt bedre da blir det ca slik: Endret 17. mars 2009 av aklla Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Okei. Takker for svar. Skal prøve å tegne inn noen bølger. Om flere har noen tips, så kom gjerne med de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå