Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Zyxel P2602HWT Kvalitet og brukervennlighet.

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Please hjelp meg.

Bredbåndspatruljen har nettopp installert den her hos meg, men hvordan endrer jeg ting?

Jeg har klart å finne IP-adressen til den ved å sjekke et forum, men hva er brukernavnet og passordet til web-configen?

Det jeg ønsker, er å endre navnet på nettet til noe mer personlig, og endre passordet til noe jeg kan huske.

Rekkevidden tror jeg at suger. Jeg sitter 10 meter unna, og har 45%

Jeg grøsser ved tanken på hva som skjer hvis jeg tar laptopen med meg ned i underetasjen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det jeg mener, den kobler ut alt.

Skjedde to ganger igår, første gang helt tilfeldig, andre gang skjedde idet jeg endra bane på min egen CS server.

Var uansett bedre enn den jeg hadde før, kunne ikke dra på 2 nettsider samtidig uten at den ble flooded og skrudde seg av.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har et stort problem med trådløst nett på denne dritkaka.

Laptopen min finner rett og slett ikke trådløst nett. Fant det en dag, sto som privat1007vid 2 (det er en annen som heter privat1007vid uten 2-tallet etter, som ikke fungerer).. denne 2'eren fungerte kjempebra, men etter den ene dagen har jeg aldri sett nr 2 igjen.

Det er en pc som driver på vista, om det har noe å si.

Syns et multimodem skal fungere både trådløst og på kabel, om ingen kan hjelpe meg med dette regner jeg med at jeg har full returrett selv om det er en drøy måned siden jeg kjøpte den?

Lenke til kommentar
Har et stort problem med trådløst nett på denne dritkaka.

Laptopen min finner rett og slett ikke trådløst nett. Fant det en dag, sto som privat1007vid 2 (det er en annen som heter privat1007vid uten 2-tallet etter, som ikke fungerer).. denne 2'eren fungerte kjempebra, men etter den ene dagen har jeg aldri sett nr 2 igjen.

Det er en pc som driver på vista, om det har noe å si.

Syns et multimodem skal fungere både trådløst og på kabel, om ingen kan hjelpe meg med dette regner jeg med at jeg har full returrett selv om det er en drøy måned siden jeg kjøpte den?

Bytt kanal. La vær å bruke kanal 11, og bruk heller enten kanal 6 eller 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...