The Walking Dead Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hei. telenor har visst begynt å selge nye multimodem. Hvordan er det trådløse nettverket i disse, kvalitet og rekkevidde? oppetid og brukervennlighet teller også mye. takk. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fikk den akkurat i det Telenor hadde fått den inn for min gode gamle 780wlt svikta. Ræva rekkevidde er det, men flere innstillinger. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Please hjelp meg. Bredbåndspatruljen har nettopp installert den her hos meg, men hvordan endrer jeg ting? Jeg har klart å finne IP-adressen til den ved å sjekke et forum, men hva er brukernavnet og passordet til web-configen? Det jeg ønsker, er å endre navnet på nettet til noe mer personlig, og endre passordet til noe jeg kan huske. Rekkevidden tror jeg at suger. Jeg sitter 10 meter unna, og har 45% Jeg grøsser ved tanken på hva som skjer hvis jeg tar laptopen med meg ned i underetasjen. Endret 2. april 2009 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 user: admin pass: ingen passord. Network -> Wireless LAN. Ja, tror FW fortsatt er i BETA. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Takk. Brukernavn admin og blankt passord funka godt. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 har opplevd at den dropper noen ganger? Altså, den slår seg helt av, så på igjen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Da jeg tastet passordet inn i min nye Nokia 5800 for å koble den til wifi, forsvant nettet for alle i husstanden. Det er en liten sannsynlighet for at jeg kom borti en knapp, men det kan også tenkes at routermodemet dævva da telefonen koblet seg til. Funka fint etterpå. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det jeg mener, den kobler ut alt. Skjedde to ganger igår, første gang helt tilfeldig, andre gang skjedde idet jeg endra bane på min egen CS server. Var uansett bedre enn den jeg hadde før, kunne ikke dra på 2 nettsider samtidig uten at den ble flooded og skrudde seg av. Lenke til kommentar
Eirikz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et stort problem med trådløst nett på denne dritkaka. Laptopen min finner rett og slett ikke trådløst nett. Fant det en dag, sto som privat1007vid 2 (det er en annen som heter privat1007vid uten 2-tallet etter, som ikke fungerer).. denne 2'eren fungerte kjempebra, men etter den ene dagen har jeg aldri sett nr 2 igjen. Det er en pc som driver på vista, om det har noe å si. Syns et multimodem skal fungere både trådløst og på kabel, om ingen kan hjelpe meg med dette regner jeg med at jeg har full returrett selv om det er en drøy måned siden jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 viktig at du har den siste oppdateringen fant jeg ut.. Gikk over til ASC.5 så forsvant problemene, nyste fw oppdatering.. Ring ekspertelenor og dem fikset dette for meg.. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 viktig at du har den siste oppdateringen fant jeg ut.. Gikk over til ASC.5 så forsvant problemene, nyste fw oppdatering.. Ring ekspertelenor og dem fikset dette for meg.. Har du link til den nyeste Firmwaren? Lenke til kommentar
samerk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har et stort problem med trådløst nett på denne dritkaka. Laptopen min finner rett og slett ikke trådløst nett. Fant det en dag, sto som privat1007vid 2 (det er en annen som heter privat1007vid uten 2-tallet etter, som ikke fungerer).. denne 2'eren fungerte kjempebra, men etter den ene dagen har jeg aldri sett nr 2 igjen. Det er en pc som driver på vista, om det har noe å si. Syns et multimodem skal fungere både trådløst og på kabel, om ingen kan hjelpe meg med dette regner jeg med at jeg har full returrett selv om det er en drøy måned siden jeg kjøpte den? Bytt kanal. La vær å bruke kanal 11, og bruk heller enten kanal 6 eller 1 Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du link til den nyeste Firmwaren? her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå