Gå til innhold

Iphone fra Telenor på fredag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ganske sikker på at slikt IKKE blir tatt opp viss det ikke er en eplelogo på produktet
Selvsagt blir det tatt opp hvis det skulle gjelde andre merker.

jeg tør nesten vedde på at det ikke finnes EN eneste annen nyhet i arkivene som tar opp dette med la oss si nokia,se,samsung,siemens eller lg... såååååå, AGURKNYTT!
Det er fordi ingen andre produsenter i Norge har telefoner som, med få unntak, selges gjennom én operatør.

iPhone er jo drittdyrt. Du kan jo like godt kjøpe ett kamera, en gps, en ipod og en vanlig mobil og sevom havne under disse prisene

Syns du 3000 kroner er "drittdyrt" for en iPhone? Ingen drasser rundt med et dårlig kamera, en grei GPS, en billig iPod og en mobil uten mange funksjoner og tror at de har gjort enn bedre deal enn ved kjøp av iPhone.

Lenke til kommentar
Er egentlig mest nysgjerrig på hva telefonen vil koste med binding til et bedriftsabonnement, jeg...

Lurer på akkurat det samme selv, har også Tns bedriftsabo m/Proffnett.    :ermm:

Her kommer det egne priser, men så vidt jeg vet er ikke disse helt klare.

Lenke til kommentar

Her kan deres kjære bedriftskonsulent utdype at:

iPhone får ingen egne ringeplaner i Bedriftsmarkedet.

Telefonen skal kun selges med Bedrift og Bedrift Proff ringeplaner, og følger prisene her.

Bedriftskunder som kjøper iPhone anbefales å kjøpe en MobiltBredbånd tjeneste i tillegg

Ingen priser enda med andre ord, og heller ikke noe nytt iPhone-abonnoment.

Lenke til kommentar
Jeg bytter nok fra djuice zero til SurfPrat M på fredag.

Bruker i dag ca 200-300 mb i mnd på iPhone 3G'en min, og kombinert med FriPrat, FriFamilie og en sms-pakke fra Telenor, så vil jeg spare rundt 200 kr mnd i forhold til djuice zero som jeg bruker i dag. :)

AGURKNYTT AGURKNYTT!!

disse iphone "nyhetene" bør ha tilskriften "DON'T FEED THE TROLL"

Hva er agurknytt her? Fjasete innlegg, dette er interessant informasjon for alle som vurderer å kjøpe iPhone 3G fra Telenor.

jeg vil si nyhetene om at en telefon som har vært på markedet i to år (ok bare ett i norge, my point still stands) plutselig selges fra telenor... ganske sikker på at slikt IKKE blir tatt opp viss det ikke er en eplelogo på produktet, jeg tør nesten vedde på at det ikke finnes EN eneste annen nyhet i arkivene som tar opp dette med la oss si nokia,se,samsung,siemens eller lg... såååååå, AGURKNYTT!

dette "fjasete" innlegget er for å påpeke hvor "fjasete" denne "nyheten" er.

Har Amobil slått av fjortis-filteret? Hvorfor?

Lenke til kommentar
ganske sikker på at slikt IKKE blir tatt opp viss det ikke er en eplelogo på produktet
Selvsagt blir det tatt opp hvis det skulle gjelde andre merker.

jeg tør nesten vedde på at det ikke finnes EN eneste annen nyhet i arkivene som tar opp dette med la oss si nokia,se,samsung,siemens eller lg... såååååå, AGURKNYTT!
Det er fordi ingen andre produsenter i Norge har telefoner som, med få unntak, selges gjennom én operatør.

iPhone er jo drittdyrt. Du kan jo like godt kjøpe ett kamera, en gps, en ipod og en vanlig mobil og sevom havne under disse prisene

Syns du 3000 kroner er "drittdyrt" for en iPhone? Ingen drasser rundt med et dårlig kamera, en grei GPS, en billig iPod og en mobil uten mange funksjoner og tror at de har gjort enn bedre deal enn ved kjøp av iPhone.

fortsatt ingenting å gjøre en sak av, jeg er fortsatt sikker på at hovedgrunnen er enkel.. en stor fanboyskare og en liten fruktlogo. fanboys + produkt = flere klikk enn viss overskriften var noe ala: telenor lanserer nye abo på fredag. da hadde det vært en genuin nyhetsoverskrift, at iphone selges via telenor er noe som i reliteten skulle vært nevnt som en bi-ting til nyheten..

Lenke til kommentar

er fristet til å si at telenor-abbonementene er blåkopier av netcom sine, noe som får meg til å undres på om noen lengre oppe har hatt en finger med i spillet, slik begge varianter avviker fra normen her til lands...

en virkelig nyhet hadde vært om telenor ga pokker i det kunstige skillet mellom djuice og telenor mobil!

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
fortsatt ingenting å gjøre en sak av, jeg er fortsatt sikker på at hovedgrunnen er enkel.. en stor fanboyskare og en liten fruktlogo. fanboys + produkt = flere klikk enn viss overskriften var noe ala: telenor lanserer nye abo på fredag. da hadde det vært en genuin nyhetsoverskrift, at iphone selges via telenor er noe som i reliteten skulle vært nevnt som en bi-ting til nyheten..

Ikke når hovedgrunnen til at Telenor lanserer nye abonnement er nettopp pga de skal begynne å selge iPhone. Abonnementene er skreddsydd til bruk med den telefonen.

Dine meninger om fanboyskare og eplelogo syntes jeg fortsatt bare er fjas. Men du skal nå få lov til å mene hva du vil. :)

en virkelig nyhet hadde vært om telenor ga pokker i det kunstige skillet mellom djuice og telenor mobil!

Det ser dessverre ut som om de jobber med å gjøre skillet større ved å ekskludere sine to nyeste djuice-abonnement fra mulighet til å bruke tjenesten FriFamilie.

Lenke til kommentar
Jeg bytter nok fra djuice zero til SurfPrat M på fredag.

Bruker i dag ca 200-300 mb i mnd på iPhone 3G'en min, og kombinert med FriPrat, FriFamilie og en sms-pakke fra Telenor, så vil jeg spare rundt 200 kr mnd i forhold til djuice zero som jeg bruker i dag. :)

AGURKNYTT AGURKNYTT!!

Hva er agurknytt her? Fjasete innlegg, dette er interessant informasjon for alle som vurderer å kjøpe iPhone 3G fra Telenor.

jeg vil si nyhetene om at en telefon som har vært på markedet i to år (ok bare ett i norge, my point still stands) plutselig selges fra telenor... ganske sikker på at slikt IKKE blir tatt opp viss det ikke er en eplelogo på produktet, jeg tør nesten vedde på at det ikke finnes EN eneste annen nyhet i arkivene som tar opp dette med la oss si nokia,se,samsung,siemens eller lg... såååååå, AGURKNYTT!

Har Amobil slått av fjortis-filteret? Hvorfor?

er det fjortis å kommentere nyhetene? jeg bare påpeker at det er veldig fokusert på "eple" nyheter her, nyheten i dette tilfellet burde nyheten vært om de nye telenor abo

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg da at nye mobil-abonnoment er interessant, uansett om det er iPhone som fremspringer det eller ikke...

Kan folk slutte å gjøre ennhver nyhet om iPhone til en håpløs diskusjon og holde seg til topic for en gangs skyld?

Lenke til kommentar
"*

AGURKNYTT AGURKNYTT!!

såååååå, AGURKNYTT!

Slike innlegg blir ofte publisert av mindre siviliserte mennesker, som kun har ostepop og cola mellom ørene. Nå er ikke den rettet mot akkurat deg, men du skjønner hva jeg mener. Ta deg en tur innom ITavisen, og du vil se det.

Og capslock kan du la vær å bruke. Vi leser innleggene, og det er ingen poeng i å "kaste" ord i trynet på folk.

Lenke til kommentar
er det fjortis å kommentere nyhetene? jeg bare påpeker at det er veldig fokusert på "eple" nyheter her, nyheten i dette tilfellet burde nyheten vært om de nye telenor abo

For å sitere Telenor selv om hva de vektlegger ved lanseringen av de nye abonnementene:

Med iPhone 3G vil du komme til å benytte Internett på mobilen i større grad enn tidligere. Våre tre nye mobilabonnement er spesielt tilpasset iPhone 3G og inkluderer bruk av Internett.

Finn abonnementet som passer deg, enten du bruker telefonen lite, middels eller mye. Velg mellom SurfPrat M, SurfPrat L og SurfPrat XL.

Ergo, de presenterer selv at abonnementene er spesialtilpasset iPhone 3G og dermed mener nå i hvert fall jeg at vinklingen til Amobil er helt grei, og det gjelder forsåvidt vinklingen til VG.no, Mobilen.no, Digi.no, ITavisen.no og til slutt Dinside.no.

Legg merke til at alle sammen fokuserer på iPhone kommer til Telenor på fredag som hovednyheten, mens de nye abonnementene ikke er hovedpoenget i noen av artiklene.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

hehehe, for å quote meg selv tidligere "Don't feed the troll" jeg innrømmer (og har vel gjor det tidligere også) at jeg irriterer meg stort over apple fanatikere, og liker å provosere ;)

har sett på itavisen ja. jeg mener ikke at tek. nettverket er de eneste som bruker apple for å trekke til seg lesere. men akkurat i dette tilfellet mener jeg at amobil kunne fokusert på abo mere enn selve iphone.

Lenke til kommentar
hehehe, for å quote meg selv tidligere "Don't feed the troll" jeg innrømmer (og har vel gjor det tidligere også) at jeg irriterer meg stort over apple fanatikere, og liker å provosere ;)

Jeg er ingen "apple fanatiker", har en iPhone 3G privat, bruker ellers Vista/XP og HTC Touch Pro på jobben. Det dummeste er at du kaller dem som er uenige med deg "apple fanatikere", det blir bare lavmål og viser mangel på god argumentasjon.

Edit: Og jeg blir ikke provosert, bare reagerer når jeg leser ting uten å se noe logikk.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar
men akkurat i dette tilfellet mener jeg at amobil kunne fokusert på abo mere enn selve iphone.

Hvorfor skal man sette hovedfokuset over på noe som ikke er hovednyheten? Som nevnt flere ganger ble disse abonnementene lansert i forbindelse med at Telenor skal selge iPhone.

Lenke til kommentar

Greit nok at Amobil og _alle_ andre medier gir iPhone mer spalteplass enn fortjent, men å argumentere for at iPhone med Telenor ikke er verdig en artikkel blir for dumt...

Gleder meg til fredag. Har hatt mange kunder som har droppet iPhone på grunn av NetCom. Antar det går noen Telenorlåste ut døren på fredag :)

Endret av genser
Lenke til kommentar
Med iPhone 3G vil du komme til å benytte Internett på mobilen i større grad enn tidligere. Våre tre nye mobilabonnement er spesielt tilpasset iPhone 3G og inkluderer bruk av Internett.

virkelig en "genial" logikk det der.

nei, jeg mistenker at en tredje part sin markedsføringsavdeling trekker i trådene her.

burde vært fullt mulig for telenor å sette opp pakkeløsninger på telefon, eksisterende abonnement og mobilt bredbånd (muligens innført noe nytt mellom "fri bruk" og "kveld og helg" variantene), heller den å innføre nye abonnement som er verken fugl eller fisk bare fordi dem skal begynne å selge en viss telefon.

"denne telefonen er så spesiell at den må ha spesielle abonnementer", høres ut som som en variant av den klassiske apple markedsføringa ("nei det er ikke en PC, det er en mac")...

kvel meg med en ladekabel...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...