oslo121 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hey. jeg har en HP bærbar pc, med quick play blant annet. når jeg kobler tvn og pcn sammen får jeg bilde på begge skjermer men bare lyd fra pcn og ikke tvn. noen som kan komme med en enkel forklaring på åssen jeg fikser dette? Lenke til kommentar
chAngES Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet jo ikke hvilken Windows versjon du bruker, men gå i lydinstillinger i kontrollpanel, let deg frem til lydutganger, og velg HDMI, går ut fra at det er det du bruker.. Er det bare DVI/VGA har disse ikke mulighet til å overføre lyd. chAngES Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 har prøvd det, men er fortsatt ingen lyd. har windows vista Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 type kabler bruker du? til lyd og bilde. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Om du bruker HDMI kabel, må du velge HDMI og trykke "set default" og så "ok". Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 det er jo det jeg har gjort. det er jo derfor det er rart at jeg ikke får lyd!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå