Helpsomer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har en Fortron/Source 400w, et par år gammel, god PSU syns jeg I mitt nye oppsett: 4gb ocz ram geforce 250gts (går ifra 7600gt) et mindre atx hovedkort, asus noe. m58-am elns 6400+ X2. Har jeg i allerede. Vil den klare jobben? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tror den skulle holde, GTS 250 (1 GB VRAM) har bra strømforbruk. Hvis du kjøper 512 MB VRAM-versjonen får du nok en 9800+ som bruker mer strøm. Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hjeeelp, virker som GPU ikke starter! Onboard gpu settes inn. Og jeg tror ikke jeg hører noe skjermkortvifte såå. What to doo, BIOSen min er håpløs Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Les manualen til hovedkortet. Bør stå der hvordan man deaktiverer det integrerte skjermkortet (enten via BIOS eller jumper på hovedkortet). Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 flaut, jeg så etter ekstra strøminntak på kortet først, men fant ikke noe. Nå så jeg den, på siden, så alt går bra nå =) Takk for tipset, sparte meg for ny strømforsyning ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå