Goofy1003 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er litt lei det spørsmålet nå Saken er den at jeg har kikket på gamesmix.com og der sett at det ikke kommer til pc før langt ut i Mai, mener å huske den 23. Men flere jeg har snakket med sier det stikk motsatte, at det har vært ute lenge, en jeg pratet med i dag syntes det var rart at det ikke hadde kommet til pc enda for han hadde kopiert det når han var på TG. Litt irriterende å ikke få noen klare svar da jeg har planer om å kjøpe det Så over til spørsmålet: Den versjonen alle disse har fått tak i, er det en uferdig beta-leak eller er det jeg/gamesmix som ikke har fulgt med? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Trodde nå at det ikke hadde blitt sluppet til pc ennå? sjekk utvikleren's sie eller no, burde vel være litt info om utgivelsesdatoen der Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Spillet har ikke blitt sluppet. Det kommer 16. mai som skrevet i utallige tråder her på forumet, samt artikler på Gamer.no. Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Takk, endelig et klart svar Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 endelig? det var 3 minutter mellom postingen av temaet og mitt svar, og så 3 minutter til før TST kom med svaret på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Goofy1003 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Trege man var til å svare her da Neida, har bare gått å lurt på dette en periode da alle jeg har pratet med har sagt at det er kommet, men alle nettstedene jeg har vært på har det stått en lanseringsdato som i hvertfall ikke har passert. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Trege man var til å svare her da Neida, har bare gått å lurt på dette en periode da alle jeg har pratet med har sagt at det er kommet, men alle nettstedene jeg har vært på har det stått en lanseringsdato som i hvertfall ikke har passert. kunne vært ps2 emulator versjon hvis det er laget?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå