UrgeLoL Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ninja Gaiden 2 kommer vistnok til Ps3 looks like Famitsu is out early this week , there is a scan for NINJA GAIDEN Σ2 for the PS3 Kilde Endret 17. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 NG2 er et knallbra spill. Håper man spiller som Ryu hele veien og ikke har noe innhopp av en eller annen tåpelig karakter som i Sigma 1. Det ødela mye av opplevelsen for meg. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noe som helst info hvilke oppløsningen det kjører på? Jeg gidder ikke sjekke intrawebzen, men NGII til X360 kjørte vel på en heller lav oppløsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Håper det kommer til ps3, det unner jeg alle ps3-eiere. Kjempekos spill Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noe som helst info hvilke oppløsningen det kjører på?Jeg gidder ikke sjekke intrawebzen, men NGII til X360 kjørte vel på en heller lav oppløsning? Alle PS3-spill støtter vel minst 720p. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tull! GTAIV f.eks kjører på 630p linku Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Tull! GTAIV f.eks kjører på 630plinku Nei, at alle ps3 spill minimum støtter 720p er helt korrekt. At spillet intern kanskje rendres i andre oppløsninger er en annen sak. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da synes jeg de kan lage bossene skikkelig kjipe igjen. Alle gikk jo på første forsøk. Sånn skal det ikke være. Og gjerne litt trykking under de kjempelange berserkergangene. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Tull! GTAIV f.eks kjører på 630plinku Nei, at alle ps3 spill minimum støtter 720p er helt korrekt. At spillet intern kanskje rendres i andre oppløsninger er en annen sak. Dette leser jeg gjerne mer om! Har du en link? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis PS3-en (eller en hvilken som helst annen dings) hadde gitt noe slikt som 630p ut hadde vel de fleste vanlige fjernsyn fått spader? Lenke til kommentar
lyon Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Da synes jeg de kan lage bossene skikkelig kjipe igjen. Alle gikk jo på første forsøk. Sånn skal det ikke være. Og gjerne litt trykking under de kjempelange berserkergangene. På Master Ninja- vanskelighetsgraden også? Da må du være en av de beste i verden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nei, bare på normal. Men jeg husker at jeg brukte en evighet på å ta førstebossen i Ninja Gaiden 1 da jeg spilte på easy. Det er sånn det skal være. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Lil-h: bare å sjekke ps3 manualen det. Der står det hvilke oppløsninger som støttes. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Da er det vel avgjort? Ninja Gaiden Sigma 2 kommer til PS3 Ninja Gaiden Sigma 2 confirmed edit: Omformulerte meg litt. Så at denne nyheten ble lagt ut rundt kl. 11, men ut i fra denne tråden så virker det som det ikke er sikkert at det kommer Endret 17. mars 2009 av Typho Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sjekk ut Gamer.no - Der står det. No offence, SV.no -- Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ninja Gaiden II er sinnsykt fett. Fullførte Acolyte og Warrior, men Mentor ble for vanskelig for meg. Mulig jeg kjøper spillet igjen (jeg solgte det) når prisen faller Lenke til kommentar
lyon Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nei, bare på normal. Men jeg husker at jeg brukte en evighet på å ta førstebossen i Ninja Gaiden 1 da jeg spilte på easy. Det er sånn det skal være. Joda, bossene er noe enkelere i Gaiden 2,- på normal, men igjen er ikke sigma bossene veldig vanskelig på normal heller (prøv 1ern etter du har spilt 2ern så skjønner du kanskje).. Du er sikkert også bedre nå enn da? Jeg kan ihvertfall påpeke at bossene i 2ern er veldig vanskelig så lenge man skrur opp vanskelighetsgraden, og hvis du synes bossene/spillet er for lett, hvorfor ikke spillet på feks Master Ninja? Du finner så å si ikke vanskeligere spill enn Ninja Gaiden generelt på den graden. Jeg døde godt over 1000 ganger i løpet av min Master Ninja gjenomføring i 2'ern. Jeg håper spillet får annerledes Trofeer enn hva 360 versjonen hadde av Achievements, noen kan jo være like, men hadde vært digg med litt nytt der også for de som har begge konsoller. Endret 18. mars 2009 av lyon Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Håper virkelig det kommer! Ninja Gaiden Sigma liker jeg veldig godt. Hvis det kommer, synes jeg godt det kunne vært med trofyier. Synes det hadde vært ganske kult med trofier fra det spillet. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 NG Sigma 2 er ifølge IGN en port av det til 360, men med nytt innhold sånn som et nytt våpen, drakter og man kan spille som Ayane. Spillet kommer til Amerika til høsten. GLEDER meg. Ninja Gaiden er et mesterverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå