chriss10an Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Trenger hjelp til å finne pris til selge et par med carvin, et par med baldes, et par med slålåmstøvler og et par staver. craving skiene er for 10-14 åringer 3 år gammel bladesene er brukt 1-2 sesonger ca 2 år gamle. støvlene fikk jeg med carving skiene og stavene. er det noen som trenger kan du poste, så kan vi se hva vi kan finne gjøre. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Carving skiene: Rundt 600kr. Blades: Maks 400kr. Slalomstøvler: Alt fra 400-700kr, spørs hvor slitte de er. Staver: Maks 250kr. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nå har jeg basert prisene på det som er "vanlig" på et bruktmarked(dette har jeg vært med på i mange år). Det er veldig vanskelig å si nøyaktig hva du får for ting, da for det første har jeg ikke sett hva for utstyr du har og hvor slitt det er, og så spørs det jo hvor mye din eventuelle kjøper er villig til å betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå