JFM Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Etter at Spotify kom med sin siste oppdatering (v3.11) Så har programmet blitt litt ustabilt. Spotify crasher noe. Men med forige ferson funka det fint. Noen som vet om det finnes mulighet til å bruke f.eks spotify 3.9? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har ikke testa den selv, men etter litt søking så fant jeg denne: http://www.bestsoftware4download.com/softw...d-vqgejxfa.html Det er den versjonen du er ute etter, tror jeg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Problemet er at den oppdaterer seg automatisk til v3.11 når jeg logger inn. Så går det en tid før programmet klikker... Var ikke sånn på gammlere versoner. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 nei, programmet trenger nyeste verisjon for å kunne spille av sangene. prøv å finne årsaken til at det krasjer Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Aha. Så du mener at dersom jeg klarer å kjøre en gamlere verson så vil den være så utdatert at den ikke vil klare å spille av sangene? Da må jeg vell bare lete vidre etter årsaken til at det klikker. Får se på det etter skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå