Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor mye får man i trygd pr måned?

Faktum1

Anbefalte innlegg

Vil du heller leve på trygd enn å jobbe i en jobb? Jeg vet ikke helt om jeg ville likt et friår der jeg hadde så stram økonomi grunnet arbeidsledighet at jeg ikke kunne gjøre noe som helst... :roll:

Og er det forresten slik at de som har under gjennomsnittet med norskkunnskaper ikke er gode nok til å poste i tråden din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor virker det som han har "tenkt å snylte på staten\ tryda" ?

Han sier jo bare han er bekymret for at det er vanskelig å få seg jobb med en gang, og lurer da på mulighetene for dagpenger, noe som er fult forståelig. :)

Dersom det er det han mener var det ikke lett å forstå det når han skriver at han har bestemt seg for å a et friår og lurer på hva han får i trygd. På meg virker det som TS er mer interessert i trygd enn jobb.

Lenke til kommentar

"Friår" er et veldig vanlig utrykk når man tar en pause i utdanningen. Det er også veldig vanlig at man skaffer seg jobb når man har friår.

Jeg regner egentlig med du skjønner det, og jeg må nesten si at jeg skjønner også hva du mener.

Lenke til kommentar
Hvor mye får man i trygd pr måned? Har bestemt meg for å ta et friår neste år, men har hørt det er vanskelig å få jobb i Oslo nå..

Håper inderlig at man ikke har serlig god økonomi dersom man vil ta "et friår" med støtte fra staten! :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...