eriik Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Stemmer nok at 5000 er 5 dager i fengsel. En kompis fikk 6000 i bot og fikk velge mellom å betale eller sone 6 dager. Lenke til kommentar
eriik Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Nå har det snart gått 1 år og har ennå ikke fått forelegget. ser ut som at saken har blitt henlagt Da er det politihøgskolen til høsten Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du er klar over at PHS kan innhente opplysninger om henlagte straffesaker, sant? (Politiloven § 24b.) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tror du virkelig han mister plassen på PHS for en henlagt sak av aktuelle karakter? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nei, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
eriik Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 hehe det skjer ikke Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, men det burde skje! Lenke til kommentar
eriik Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 hvorfor? er det så dumt at en politimann før har brukt falsk id for å prøve å komme inn på et utested? Bagatell i forhold til alt annet Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det sier litt om holdning til loven. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hvorfor? er det så dumt at en politimann før har brukt falsk id for å prøve å komme inn på et utested? Bagatell i forhold til alt annet Hvis du fortsatt har samme holdning håper jeg det er nok til at du ikke kommer inn. Hvis du som fremtidig politiaspirant havner i en situasjon hvor en søt jente (eller gutt, hvis du kjører den filen) har blitt stoppet med falsk id. Hva gjør du? Ser på det som en bagatell og lar henne gå uten større konsekvenser? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Regner med at du er 20 i år ettersom du trixa med leg i fjor. Hvis det er tilfelle tror jeg dette er en ting som kan felle søknaden din til phs i et par år framover. Helt til du kan overbevise om at du har vokst fra deg dumme holdninger som du hadde når du var ung og dum. Dessuten, hvis du skal inn som 20åring må du ha gode meritter fra skolen, samt at du er kvinne og helst ikke-etnisk norsk. You do the math, white boy! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 hvorfor? er det så dumt at en politimann før har brukt falsk id for å prøve å komme inn på et utested? Bagatell i forhold til alt annet Det har noe med kategorien lovbrudd. Det sier noe om at du ønsker å utgi deg for noe du ikke er, for å få personlige fordeler. For meg sier det bl.a. at du kan være svak i forhold til det å motta bestikkelser. Og dét er ikke særlig attraktivt i en politibetjent. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En kompis fikk 6000 i bot og fikk velge mellom å betale eller sone 6 dager. Det er ikke et valg. Lenke til kommentar
eriik Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, Krikkert. Ser ut som du må ta en kikk i kikkerten. Nå har det gått over 1 og et halvt år, samtidig som jeg IKKE har mottat noe som helst fra politiet. Du høres ut som du er eller skal bli politi? i så fall hadde det vært kjekt om vi kom inn på samme politihøgskole Kanskje en dag partnere?? jeg tar i mot bestikkelser, og du fakker skurkene.. en herlig duo Takker for et oppmerksomt svar, men igjen, du må nok sette deg ned i loven med en kikkert denne gangen sånn at du får med deg hva som egentlig står TAKKER, over og ut.. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, Krikkert. Ser ut som du må ta en kikk i kikkerten. Nå har det gått over 1 og et halvt år, samtidig som jeg IKKE har mottat noe som helst fra politiet. Du høres ut som du er eller skal bli politi? i så fall hadde det vært kjekt om vi kom inn på samme politihøgskole Kanskje en dag partnere?? jeg tar i mot bestikkelser, og du fakker skurkene.. en herlig duo Takker for et oppmerksomt svar, men igjen, du må nok sette deg ned i loven med en kikkert denne gangen sånn at du får med deg hva som egentlig står TAKKER, over og ut.. Håper virkelig ikke det er en av våre framtidige politibetjenter. Hvor gammal er du egentlig? Hintes i tråden til at du er rundt 20, men syns du oppfører deg som en unge som går i barnehagen. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, Krikkert. Ser ut som du må ta en kikk i kikkerten. Nå har det gått over 1 og et halvt år, samtidig som jeg IKKE har mottat noe som helst fra politiet. Du høres ut som du er eller skal bli politi? i så fall hadde det vært kjekt om vi kom inn på samme politihøgskole Kanskje en dag partnere?? jeg tar i mot bestikkelser, og du fakker skurkene.. en herlig duo Lest signaturen min? Takker for et oppmerksomt svar, men igjen, du må nok sette deg ned i loven med en kikkert denne gangen sånn at du får med deg hva som egentlig står Jeg vet hva som står. Jeg skulle bare ønske det ble praktisert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, Krikkert. Ser ut som du må ta en kikk i kikkerten. Nå har det gått over 1 og et halvt år, samtidig som jeg IKKE har mottat noe som helst fra politiet. Du høres ut som du er eller skal bli politi? i så fall hadde det vært kjekt om vi kom inn på samme politihøgskole Kanskje en dag partnere?? jeg tar i mot bestikkelser, og du fakker skurkene.. en herlig duo Takker for et oppmerksomt svar, men igjen, du må nok sette deg ned i loven med en kikkert denne gangen sånn at du får med deg hva som egentlig står TAKKER, over og ut.. Herreugd. Det her må jo være noe av det teiteste jeg har lest på en stund. Krikkert har relativt god kontroll på lovene sine, han. Han har da ikke skrevet noe om at du kom til å bli tatt. Bare at du kunne bli det, med hjemmel i loven. På samme måten som at du kan straffes for en hel haug med andre ting, uten at alle som gjør straffbare ting blir tatt for det og straffet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er lov å håpe at du aldri kommer inn på noe politihøgskulen... Rørlegger hadde passet fint, så kan du jobbe litt svart. Det er jo heller ikke så farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå