VepsoO^^ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 1 - Angkor Archeological Park 2 - Bantesay Srei 3 - Phnom Kulen Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Bor i Lillehammer... om vinteren: 1.ishotell på hundefossen. /bob/ake-bane og alpintanlegg på hafjell 2. en god del bra utesteder/restauranter 3. mange fine steder å dra på ski/tur? bade ved mjøse, badedammen og abbortjern... om sommern er hunderfossen en familiepark xD og mange driver med sånn sykkel-greier på hafjell. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hamar:Vikingskipet Domkirkeodden Skibladner Prøysenmuseet Løiten Lys Jernbanemuseet Briskeby Stadion OL-amfien Utvandrermuseet Ble mer enn tre da. Tyder på at Hamar er en by med mye å se. DU MÅ JO IKKE GLEMME TG! Tror jeg måtte ha giftet meg med kjæresten min om hun hadde tatt meg med på "overraskelses-weekend" der Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 vel her i Bodø har du veldig lite, men vi har; Saltstraumen som er verdens kraftigste malstrøm, også en god fiske plass Kjerringøy gamle handelsted, en fin liten restaurering av en av nordlandsviktigste handelsplasser dykking i Saltstraumen skal vist nok være en av Norges mest attraktive dykke plasser Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bor i Lillehammer...om vinteren: 1.ishotell på hundefossen. /bob/ake-bane og alpintanlegg på hafjell 2. en god del bra utesteder/restauranter 3. mange fine steder å dra på ski/tur? bade ved mjøse, badedammen og abbortjern... om sommern er hunderfossen en familiepark xD og mange driver med sånn sykkel-greier på hafjell. Huff, har egentlig bare dårlige minner fra Hunderfossen familiepark Er noen år siden, så var egentlig ikke store gutten og hadde kjempestore forventninger Det eneste som møtte meg der var egentlig kø, kø, kø, "elektriske biler" som var sperret til til 5 km/t og så litt mer kø. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 1 - Angkor Archeological Park2 - Bantesay Srei 3 - Phnom Kulen Guiden tok meg ikke med på noe av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå