Abellen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Heisann, jeg prøver og planlegge en liten overraskelse weekend med fruen, men sliter litt siden jeg er så og si ubrukelig når det gjelder planlegging. Jeg vet det er flere der ute som har samme problemet, så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd der man kan hjelpe hverandre litt ut. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Godt forslag! Bor i Målselv, Troms i Nord-Norge så turistatrakksjonene her er neppe noe å skryte av.. 1. Myrefjell Alpinanlegg med Blånisseland 2. Målselvfossen (feriesenter). Norges nasjonalfoss med laksetrapp og verdens minste camping plass med badebasseng. 3. Målselva, fin elv hvis du liker 12kilos laks og en milliard mygg! 4. Trollhaugen - 1000 årsstedet for kommunen. Statue, Varde, rasteplass EDIT: Kom nettopp til å tenke på hvor ufattelig tragisk denne plassen er for ungdom xD Endret 24. mars 2009 av iPlex Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bor i København, Danmark, eller egentlig litt utenfor byen og er sjelden i byen, men de tre største attraksjonene er vel 1. Tivoli 2. Strøget 3. Vet egentlig ikke, som sagt er jeg sjelden i byen Lenke til kommentar
wailer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Halden 1. Fredriksteen Festning 2. Brekksluser nord europas høyesye slusseannlegg, veldig fin tur om sommern 3. Rød Herregård kopiert fra wikitravel. is one of Norway's most completely preserved manor houses. It has retained its patrician appearance and original interior from the time that it was still inhabited. Rød Manor contains one of the country's largest private collections of arms. The barn has been converted into a café and gallery. The buildings are surrounded by a beautiful Baroque garden and an English landscaped garden + er ikke mere enn 10min til sverige fra Halden Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vigerlandsparken =) Tusenfryd (dette er vel litt utkanten?) Teknisk museum? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Inderøy ... Den gyldne omvei (flere attraksjoner). www.dgo.no Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Strømmen 1. Strømmen Storsenter 2. Shell 3. Charlies kebab Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Strømmen 1. Strømmen Storsenter 2. Shell 3. Charlies kebab Arendal.. Sommerstid: 1. Hove Festivalen 2. Canal Street 3. Båtracet / Norwegian Grand Prix Resten av året: 1. Aust-Agder Museet 2. Bomuldsfabrikken 3. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bergen - Bryggen - Fløyen - Torget Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sandnessjøen 1. Syv søstre 2. Botn. Bade sted. 3. Petter Dass museet. Alstahaug kommune sin 1000 års plass, men ikke noe interessant egentlig. Med mindre du interesserer deg for gammel litteratur. Lenke til kommentar
Ismann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Overraskelses weekend sa du? Da anbefaler jeg en weekend på ishotell! Alta: 1. En lite romantisk hotelltips om ishotellet i Alta. 2. Hundekjøringstur med nordlys 3. Overnatting i Lavvo Kanskje for den litt mer sporty typen. Men tenk så herlig. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg bor ca 50 meter fra slottet, i Oslo. Så i nærmiljøet er vel frognerparken, aker brygge (inkl båt til folkemuseet) og nobels fredssenter ganske fine greier. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prekestolen, Kjeragbolten og Lysebotn. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg bor ca 50 meter fra slottet, i Oslo. Så i nærmiljøet er vel frognerparken, aker brygge (inkl båt til folkemuseet) og nobels fredssenter ganske fine greier. Du er heldig! Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 mange interesange forslag så langt, takker for svar. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 får vel legge inn jeg top 3 jeg og. 1. Refviksanden - Bildet sier vel det meste. 2. Silda - Veldig fint sted, spesielt visst man liker skjærgårdslivet. 3. Måløy sentrum - er ikke så mye atraksjoner akkurat rundt her, men vi har nå iaff bowling og litt diverse. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ålesund: - Fjellstua - Arkitekturen i seg selv - Jugend - Akvariet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Tønsberg: 1. Slottsfjellet 2. Brygga 3. Verdens Ende og skjærgården rundt Nøtterøy og Tjøme. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hamar: Vikingskipet Domkirkeodden Skibladner Prøysenmuseet Løiten Lys Jernbanemuseet Briskeby Stadion OL-amfien Utvandrermuseet Ble mer enn tre da. Tyder på at Hamar er en by med mye å se. Endret 22. mars 2009 av Marius E Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ålesund: - Fjellstua - Arkitekturen i seg selv - Jugend - Akvariet? Sjekk ut her, litt muligheter rundt Ålesundsområdet +++ http://www.62.no/default.aspx Kan og hive på: Jugentstilsenteret (med tidsmaskin og greier) - http://www.62.no/default.aspx?menu=698 Ålesund museum - http://www.aalesunds.museum.no/ Sunnmøre museum - http://www.sunnmoremuseum.no/ Via 62*NORD kan man og ta en sightseengbåttur rundt byområdet her. (de gjorde det i alel fall for et par år siden, og kan ikkje forstå at de har slutta med det, selv om e ikkje fant noe ut i fra hjemmesida e såg fort over...) Strålende mulighet for å få med seg den flotte naturen rundtom Ålesund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå