Dr3as Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 genialt spill er det bare å si om den saken en 2'r hadde gjort seg ja. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Må bare henge meg på her, TT er helt vanvittig bra. Har spillt det i flere tusen timer tror jeg og blir aldri lei. Vanvittig kult når man klarer og få 80 togsett på samme hovedbane og alt funker. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det har jeg også lagt en goood del timer på ja. spilte det utrolig mye på 486 maskinen min. Men der gikk det så tregt at jeg aldri fikk rundet det egentlig. hehe. Tror jeg skal prøve å laste det ned ... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ikke noe man betaler 500 kroner for Hvorfor ikke? Ok, det ble kanskje litt feil. Mente at det å selge en etterfølger av TT for 500 kroner med forbedret lyd, grafikk, en del nye kjøretøyer og kanskje noen ekstra funksjoner, ikke ville blir så veldig suksess, vet egentlig ikke. TT er enkelt, og jeg håpet ikke på en oppfølger lignende Railroad Tycoon, ettersom dette er mye mer avansert. Dumt var det kanskje, men vil heller ha et nytt, lite, billig, genialt TT, enn en mer avansert, mye lekrere, mer annerledes, dyr versjon av spillet. Synes freeware- eller shareware-spill har en tendens til å være gøyere enn mange av dem man finner i butikken. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Når jeg spiller under win XP, får jeg det bare som mirror. Noen som vet hvordan jeg kan få fullskjerm? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Lasta forresten ned den fila, men når jeg prøver å kjøre patchen som ligger ved får jeg en feilmelding som sier "error reading registry"... hva er galt? er det ikke abware allikevel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 OK, du må laste ned fila, så kjøre installen. Og så patche fila i mappa du installerte i. Les denne; http://transporttycoon.no-ip.org/faq.shtml Hvis det fortsatt ikke skulle fungere: Cut'n'paste fra http://www.transporttycoon.co.uk/download/.../ttd-on-nt.html Error Reading Registry: Go to Start, Run and Type regedt32 (Not regedit). Find HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREFISH Technology GroupTransport Tycoon DeluxeHDPath and double click it. Then simply click OK. Don't make any changes. Try again. Not Full screen or no sound: Try setting ttdpatchw.exe (and/or TTD itself) to run in Windows 95 or Windows 98 compatibility mode. Simply right click on the file and Compatibility tab. With Windows 2000 you may not be able to get full screen unless you have Service Pack 2. For more information go here. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Dumt var det kanskje, men vil heller ha et nytt, lite, billig, genialt TT, enn en mer avansert, mye lekrere, mer annerledes, dyr versjon av spillet. Synes freeware- eller shareware-spill har en tendens til å være gøyere enn mange av dem man finner i butikken. Hvis 'TT2' blir lagd (av noen av folkene fra TT-Forummet), så blir det ikke bare gratis, men også opensource! =) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Error Reading Registry: Go to Start, Run and Type regedt32 (Not regedit). Find HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREFISH Technology GroupTransport Tycoon DeluxeHDPath and double click it. Then simply click OK. Don't make any changes. Try again. Dette funka, men det var kun nok til å få opp en ny feilmelding; nå finner den ikke CDen... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Dumt var det kanskje, men vil heller ha et nytt, lite, billig, genialt TT, enn en mer avansert, mye lekrere, mer annerledes, dyr versjon av spillet. Synes freeware- eller shareware-spill har en tendens til å være gøyere enn mange av dem man finner i butikken. Hvis 'TT2' blir lagd (av noen av folkene fra TT-Forummet), så blir det ikke bare gratis, men også opensource! =) Jepp! Slike folk hr jeg stor respekt for. Grafikken var fin, og håper inderlig at det vil bli gøy å spille. Det tar veldig lang tid å lage noe slikt, og det er fint at noen gjør slike ting. :wink: Håper jeg kan gjøre noe slikt en gang. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har et lite problem med TT deluxe. Hvis jeg starter et nettverks spill, så etter ca. 2-5 minutter hopper jeg plutselig tilbake i windows. Prøvd med både tcp og ipx. Noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Dette funka, men det var kun nok til å få opp en ny feilmelding; nå finner den ikke CDen... Let etter 'cdpath' ttpatch.cfg, sett eller lag denne linjen til: cdpath d:mappatilttd Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Har et lite problem med TT deluxe. Hvis jeg starter et nettverks spill, så etter ca. 2-5 minutter hopper jeg plutselig tilbake i windows. Prøvd med både tcp og ipx. Noen som kan hjelpe meg Nettverksspill er ikke stabilt i Win 2K/XP, og sånn er det bare, desverre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg håpet ikke på en oppfølger lignende Railroad Tycoon, ettersom dette er mye mer avansert. Enig. Railroad Tycoon skuffet meg bare, og oppfølgerne av RT ble heller ikke bedre. Nå er RT3 på vei, og jeg hopper ikke i stolen av den grunn. Transport Tycoon (Deluxe) var et enkelt og genialt spill som jeg fremdeles koser meg med når jeg får tid til å spille. Det ble for mye fokus på grafikk og snacks i RT. Uoversiktelig og lite engasjerende. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 vil gjerne få slenge meg på lista over de som er skuffa over RT2, jeg har mest sansen for de tycoon-spilla som Sawyer har vært med på å prege... (a la TT, TTDX, RCT og RCT2) RT2 var jo ikke noe særlig pent heller, pluss at det var klumsete... TT har et genialt gameplay, sånn er det med den saken... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Dette funka, men det var kun nok til å få opp en ny feilmelding; nå finner den ikke CDen... Let etter 'cdpath' ttpatch.cfg, sett eller lag denne linjen til: cdpath d:mappatilttd Se om det hjelper. Jeg la merke til disse linjene i bunnen av ttpatch.cfg: // `cdpath' (ikke en kommandolinje-opsjon) setter stien til CD'en. cdpath , og jeg la til e:installerte spillttdx, slik at det ble seende slik ut: // `cdpath' (ikke en kommandolinje-opsjon) setter stien til CD'en. cdpath e:installerte spillttdx Er det noe jeg mangler her, eller har skrevet feil? Jeg vet at spillet er installert på e:installerte spillttdx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Prøv å legge spillet inn i en mappe som ikke inneholder mellomrom, og som har navn på maks 8 bokstaver... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Helt enig tt ttd er frakke spill med en ny patch og så får du nye ting og som båter og ser hvor fort det kjører og masse tull. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Prøv å legge spillet inn i en mappe som ikke inneholder mellomrom, og som har navn på maks 8 bokstaver... Nei, det hjalp ikke det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå