Co[]V[]bster Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Finnes det noen versioner av Transport Tycoon som fungerer under windows xp? Evt. Noen som har en link til å downlode det. (regner med at spillet er abandonware nå?) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 last ned en windowspatch på denne sida: http://www.tycoongames.net/downloadarea.html ellers er den en slags win-loader på www.ttdpatch.com, men det ser ut som siden er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar
Olahn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du kan søke på http://www.transporttycoon.co.uk/ der kan du laste ned en patch så det virker på xp Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det er godt at dagens ungdom også spiller Transport Tycoon. Så lærerikt! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Transport Tycoon Deluxe tror jeg må være et av de mest geniale spillene opp gjennom tidene PS. Holder ikke gutta på TT-forums på med TT2 og da? :-? Lenke til kommentar
alt Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 helt enig med zybix det er et av det beste data-spillene som er laget. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Transport Tycoon er genialt. Deluxe er spesielt gøy. Skulle ønske det kom en toer av det. Ikke noe man betaler 500 kroner for, men et lite, billig spill som ikke er så altfor avansert. Gøy på LAN også det spillet. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Etter det jeg har fått med meg, driver noen folk med på å lager Transport Tycoon 2 - Transport Master! Les mer HER Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 /me gleder seg til oppfølgeren til et spill /me hadde glemt i hyllen for lenge siden! /me tar helt av! :wink: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 At folk synes det er morsomt med "/me"..? Hva med å erstatte det med "jeg". Det høres mye mer naturlig ut. Den kommandoen kommer nemlig fra IRC, som dere antagelig vet, og den funker ikke i dette forumet. :wink: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 At folk synes det er morsomt med "/me"..? Hva med å erstatte det med "jeg". Det høres mye mer naturlig ut. Den kommandoen kommer nemlig fra IRC, som dere antagelig vet, og den funker ikke i dette forumet. :wink: /me veit. /me er bare blitt ganske komfortabel med å skrive /me i stedet for jeg. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dette er jo opplagt et tilfelle av nerdehumor, og det passer selvfølgelig inn her :wink: Chris Sawyer har vel sagt at han vurderer et nytt Transport spill, jeg husker ikke hvor jeg leste det, men jeg er ganske sikker på at det var et intervju. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 For de som er interrisert, så kan dere hente ned TT og TTD her: http://lumted.stud.hive.no/tt/ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 For de som er interrisert, så kan dere hente ned TT og TTD her:http://lumted.stud.hive.no/tt/ Funker den Windows-versjonen i XP, eller må jeg laste ned fixen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du må laste ned TTDPatch win for å få den til å fungere ordentlig i 2k/XP. Patchen er noe du bør ha uansett, da det er utrolig mye som er blitt bedre med denne. Nå har jo selvfølgelig server'n tryna også da, og jeg veit ikke når den kommer opp igjen. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ikke noe man betaler 500 kroner for Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Du må laste ned TTDPatch win for å få den til å fungere ordentlig i 2k/XP.Patchen er noe du bør ha uansett, da det er utrolig mye som er blitt bedre med denne. Nå har jo selvfølgelig server'n tryna også da, og jeg veit ikke når den kommer opp igjen. At server'n er nede gjør ikke noe, for jeg lasta den ned i går :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Gla for å se at det er masse folk her som liker TT... For meg var TT veien til dataspill... Så det første gang hos onkelen min og da skjønte jeg ikke et skvatt av det, men rutenettet fortalte meg at dette var noe seriøse greier... ( ) Jeg tror jeg var 10-11 år på denne tida... Litt senere fikk jeg det på familiens egen 486, og det så jo unektelig penere ut enn både kabal og minesveiper, så jeg måtte jo prøve å prøve... Og til slutt kom jeg igang med både det ene og det andre... Lærte stadig nye ting, og samtidig lærte jeg også drøssevis med ny engelsk... Et TT2 ville jo være drømmen, så lenge de la vekt på variasjon fremfor grafikk... Var jo det som var genialt med TTdx; "skal vi ha det toget, eller det toget, eller det toget, eller skal vi bytte ut hele systemet med monorail, tjener jeg nok på det eller skal jeg vente til jeg får MagLev-tog", og så videre og så videre... Jeg ønsker meg masse forskjellige transportmuligheter, masse forskjellige nye maskiner og masse forskjellige nye industrier... For mye forlangt? ---- Lasta forresten ned den fila, men når jeg prøver å kjøre patchen som ligger ved får jeg en feilmelding som sier "error reading registry"... hva er galt? er det ikke abware allikevel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå