Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Servoolje vw golf

jon-t

Anbefalte innlegg

HEi!

Fekk ein stor lekasje i servo systemet mitt da beholderen knakk. Fylte på systemet på nytt med ATF olje.

Etter å ha lest litt rundt så ser det kanskje ut som det ikkje er noko god ide å kjøre på det. Leste noko om at det reagerte med pakninger eller noko slikt som kunne få systemet til å lekke. Eg ble litt nervøs og stakk oppom VW for å kjøpe litt av den overprisa hydralikkolja deres.

Dei fant den fram til meg og eg skulle til å betale, når dei spør meg om kva eg egentlig skal med den servo olja.

Eg forteller heile historien om korleis eg hadde fyllt heile systemet med ATF olje. Deres reaksjon på dette var kvifor eg trengte denne hydralikkojla. Dei sa bokstavlig talt at det med at ATF olje er skadelig for VW servosystem er VW propaganda.

Korleis kan dette ha seg ? Eg kan jo ikkje noko anna enn å stole på dei då. Eg meiner det var berre ting å tape for dei med å sei noko slikt til meg. Hadde dei berre sakt noko slikt som at eg burde ha hydralikkolje då hadde jo eg kjøpt olja deres :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg har hørt er att rød atf olje ødelegger pakningene og det begynner å lekke, så jeg ville uansett ikke fylt på det, fyll på med den grønne mineralolja du, så er du sikker. dette er værtfall det folk sier på vwaudi-club.no og det jeg har hørt ellers, jobber selv med VAG, men har aldrig hørt snakk om det på jobben, men vi bruker også bare orginal olja

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Kvifor seier vw at det ikkje er nødvendig då ? Dei tener jo ikkje ein drit på å sei det ? Alle andre servo systemer fungerer jo greit på atf, kvifor skulle det vere noko større sjanse for at det ødelegger pakninger på ein vw ? Er pakningene alergiske mot atf :p

Så vidt eg veit så er det hydralikkolje som vw bruker. Det er iallefall det som står på pakningen. Kan eg bruke den hydralikkolja man bruker i landbruket ? Eller er det ein heilt spessiel hydralikkolje ?

Lenke til kommentar

Ok. Kjøpte meg ein flaske med Shell LHM S olje. Det er ein mineral hydralikkolje. Kor mykje går med for å fylle eit servosystem i ein golf 3 ?

Edit: Fant det ut. 0,7 til 0,9 liter synest eg det sto på autodata.

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...