gardkarlsen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei Er for øyeblikket i Amsterdam og jeg har problemer med å få nettilgang på min iPhone. Jeg har fått nettverk NL KPN og det står 3G oppe sammen med operatør navnet. Når jeg går inn i safari får jeg "Kunne ikke aktivere mobildatanettverk" og "Ingen internet forbindelse". Jeg hadde samme problemene da jeg var i Malaysia for noen uker siden. Er det jeg som har satt opp telefonen feil? Noe jeg kan gjøre for å få dette til å virke slik at jeg kan få sjekket mail mens jeg reiser? Lenke til kommentar
diginet Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, Hvilken operatør bruker du i norge? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du skrudd av Data Roaming? Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 du må nok aktivere dataroaming inne på innstillinger. Men vær obs på at det fort kan bli veldig veldig dyrt Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hei Jeg bruker Telenor. Jeg har aktivert baade data roaming og 3G Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei Er vel ikke sikkert Tnor har datatrafikk avtale med akkurat den operatøren du har valgt, men jeg vil sterkt fraråde å dataroame i utlandet. Ikke usannsynlig at du vil få en faktura på 20 000 ++ etterpå, så hvis du ikke vil være hovedsponsor for den utenlandske operatøren din... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jupp, hørt om enkelte som bare skulle sende et bilde til Norge, og det kosta dem omtrent 1000 kr.. ran spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå