Xandathrii Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 heisann! Sitter med en Benq 22" med vga uttak hjemme , men Pcen tar kun Dvi. Kjøpte en overgang Vga-Dvi som jeg satt i skjermen, men dette fungerte ikke. Hva skal jeg gjøre? Kan jeg bruke en Dvi-Vga overgang ut fra pcen? Elelr må jeg ha nytt skjermkort? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Avhengig av skjermkortet. DVI-utgangen kan være ren digital, eller den kan være digital [DVI] + analog [VGA]. Hvis den har begge standardene [digital+analog] skal det følge med en DVI til VGA overgang som kan benyttes mot skjermes VGA-kabel. EDIT: Denne linken viser de forskjellige kontaktene og vhilke som støtter VGA: http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visua...rface#Connector Endret 17. mars 2009 av PerB Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du har blandet litt når det gjelder utgang og inngang. Det er Pc'n din som har utgangen, og skjermen har inngangen. Det er veldig sansynlig at DVI porten i PC'n din er DVI-I og derfor også fører VGA signaler. Som PerB sa så vil da en DVI-VGA overgang virke fint. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Du har blandet litt når det gjelder utgang og inngang. Det er Pc'n din som har utgangen, og skjermen har inngangen.Det er veldig sansynlig at DVI porten i PC'n din er DVI-I og derfor også fører VGA signaler. Som PerB sa så vil da en DVI-VGA overgang virke fint. Dette er nok helt korrekt, både at jeg har blandet inn/utgang litt her, og at det er en DVI-I port. Takker for svarene folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå