Gå til innhold

Bra house musikk! Trenger noen tips!

santacruze

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det er andre tråder som er lignende denne men jeg vil alikevel lage min egen!

Her er mine favoritt artister innen house musikk(sånn ca):

Spencer & Hill, Klaas, Davel Darell, Max farenthide, Jean Elan, David Guetta, Michael Mind, Laurent Wolf, Fragma, Greg Cerrone, Tiesto, Vinylshakerz, Gigi D'agostino, Benny benassi, Ian Carey, East Clubbers, Paris, Guru Josh Project, Mondo, Dj Antoine, Dash Berlin, Axwell, Dirty South, Kobojsarna, Utah Saints, Steve Angello, Alex Gaudino, Horny united, Roger Sanchez, Laidback Luke (Er klar over at alt dette ikke er house)

Jeg liker best house som tar av (Electro house etc..?)

Digger klaas sine sanger og remixer, max farenthide er genialt, benny benassi lager sinsykt bra sanger syntes jeg, dave darell digger jeg... altså ser jeg etter house sanger rundt de typene der. Det er sinsykt mye kjedelig house som er helt ensidige men jeg ser etter de som tar helt av.. funker også med litt roligere som funker på vors, bare ikke noe helt ensidig kjedelig crap...

Kanskje noen vet om noen sider hvor alt nytt blir postet og sånt..

takker for alle tips!

Peace!

Endret av santacruze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men jeg finner alle andres type musikk, kan ikke gå gjennom 500 sider for og finne de sangene jeg liker, men tenkte at noen kunne gitt meg noen tips eller noe? ;)

Du trenger ikke gå gjennom alle sidene for å se om du finner noe bra, da. <_< Bare rush rett inn i en tråd og spør, om det er noe du lurer på. :p Tips? Ja, da gjør du som jeg sier: gå til en tråd og begynn og spør. ;) Vanskeligere er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...