Felon Musk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Ønsker konstruktiv kritikk på dette. Fungerer dette i sort/hvit? Farge: Ny versjon: EXIF: ISO100 50mm 1/100s f4 Endret 16. mars 2009 av Hiss Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tror tettere crop hadde gjort seg her, fjern fra topp og høyreside med samme aspect på bilde. Muligens bare meg, men synes fargeversjonen var best. Endret 16. mars 2009 av TGB Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Takk for tilbakemeldingen. Har lagt opp en med tettere crop nå. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ikke beskjær I mine øyne er dette et godt miljøportrett. Tar du vekk miljøet forsvinner mye av historien. Det forteller om en mann som har baller nok til å ville selge seg selv på et gammeldags marked. (Eeh, kanskje litt uheldig formulert, baller og selge seg selv, i samme setning ) EDIT: Der ble jeg litt usikker gitt. Etter jeg posta så jeg at du allerede hadde bekåret, mulig jeg kommenterte den allerede beskjærte versjonen. (Når vi først er inne på det med baller, blir det da den nye versjonen en gjella versjon) Nok om baller, nå legger jeg meg EDIT EDIT: Ser nå at jeg kommenterte rett versjon. Så da står jeg ved min opprinnelige kommentar. Ny feil følger kanskje Endret 17. mars 2009 av fototim Lenke til kommentar
TGB Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Takk for tilbakemeldingen. Har lagt opp en med tettere crop nå. Synes den nye versjonen var bedre, men smak og behag - vi er alle forskjellige Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Enig med Tim, morsomt og finurlig bilde av eldre mann med tynt hår og hestehale som fikk meg til å smile. Naturfaglæreren min hadde sett slik ut om han ikke hadde blitt skallet så tidlig. 'Helvetes gener', sier han ofte og langer ut om hvor irriterende det er å bli skallet Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke beskjær I mine øyne er dette et godt miljøportrett. Tar du vekk miljøet forsvinner mye av historien. Det forteller om en mann som har baller nok til å ville selge seg selv på et gammeldags marked. (Eeh, kanskje litt uheldig formulert, baller og selge seg selv, i samme setning ) EDIT: Der ble jeg litt usikker gitt. Etter jeg posta så jeg at du allerede hadde bekåret, mulig jeg kommenterte den allerede beskjærte versjonen. (Når vi først er inne på det med baller, blir det da den nye versjonen en gjella versjon) Nok om baller, nå legger jeg meg EDIT EDIT: Ser nå at jeg kommenterte rett versjon. Så da står jeg ved min opprinnelige kommentar. Ny feil følger kanskje Haha, ja de ordene var kanskje litt uheldig plassert ja Det var en hel haug av kunstnere der, det het Expo Montmartre (mener jeg) på Place du Tertre, absolutt å anbefale Enig med Tim, morsomt og finurlig bilde av eldre mann med tynt hår og hestehale som fikk meg til å smile. Naturfaglæreren min hadde sett slik ut om han ikke hadde blitt skallet så tidlig. 'Helvetes gener', sier han ofte og langer ut om hvor irriterende det er å bli skallet Takk skal du ha Han så veldig "typete" ut hvis du skjønner. Hehe nei det er nok ikke noe gøy å bli skallet. Tror heldigvis det er en god stund til det skjer med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå