Gjest g91 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Heisann. Det har seg nå slik at jeg i høst fikk opp øynene for en utrolig søt, og sjamerende jente, som jeg simpelt hen elsker Det store spørsmålet er å finne ut hvordan jeg skal gå frem. Jeg er bare så utrolig usikker på dette. For at dere skal kunne hjelpe meg litt på vei, så skal jeg nå fortelle hvordandet hele ligger an: Jeg går i en klasse på en skole. Jeg er hjemmeboer, men de jeg har mest lag med er internatboere på skolen vi går på. Denne jenta, som vi kan kalle for Eline, for å gi henne et navn er også internatboer, og virker til å ha et litt begrenset nettverk rundt seg, som jeg tror har litt med at hun også virker sjenert. (Med begrenset netttverk mener jeg at hun ikke er den hypersosiale typen som alle henger rundt. Ca slik som meg med andre ord. Holder meg til få men gode venner) Vi hadde en klassetur i høst, der jeg delte rom med en av mine beste kamerater. La oss kalle ham for Jan. Jan og Eline er meget gode venner, så når vi på denne turen begynte å snakke om damer, så kvidde jeg meg litt for å fortelle ham hvem jeg hadde et godt øye til, selv om han fortalte meg hvem han likte. Han var temmelig nyskjerrig, og fikk derfor vite det en dag senere, og er da den eneste utenom meg som vet det... Eline er en jente jeg treffer med jevne mellomrom, og jeg har sammen med noen andre sett film i lag med henne. Jeg har forøvrig messenger adressen hennes, og jeg snakker med henne der meg jevne mellomrom, men bare med "vanlige" tema... Jeg har en del lag med Jan, og treffer Eline i sammenheng med det også, men jeg er bare så altfor sjenert. Jeg tørr rett og slett ikke ta kontakt, selv om jeg så gjerne kunne tenkt meg å gått tur med henne o.lign. for å kunne snakke, og bli bedre kjent, men som sagt så tørr jeg ikke ta kontakt. Hva mener dere at er et greit skritt for å få litt mer kontakt, uten å komme som et lyn fra klar himmel.... Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Et greit skritt? Her er det bare å hoppe i det før du har brukt for lang tid og må se henne seile av sted med en annen. Hadde også store problemer med å ta kontakt før, når du først kommer over den første kneika blir livet utrolig mye enklere. Du har en kompis som er god venn med henne, bruk det. Om du sliter med å få i gang en samtale når dere er tre vil du ha enda store problemer alene med henne. By på deg selv, lag litt liv og vis interesse for henne når dere tre er sammen. Og ta det derfra. Jenter liker ikke sjenerte gutter. Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Når du allerede er venn med henne er jo første "hinder" beseiret. Du har allerede en fot innenfor (so to speak). Så om du skal ha begge ben innenfor tror jeg ikke det er noen vei utenom og bare kaste seg ut i det. Bære eller briste. Med tanke på at ingen av dere bor alene kan det kanskje være greit og invitere henne med ut, for og være alene med henne og på den måten bli bedre kjent. Tror kanskje det beste uansett hadde vært og invitere henne med ut da det ikke vil gi feil signaler. Om du er usikker på hva du skal invitere henne ut på kan kanskje vennen din, som også er venn med henne, hjelpe deg. Lykke til. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kontakt eller ikke, det er ingenting i mellom og når kontakten opprettes så vil det skje en energiutladning. For å si det slik.. går man rundt på stua med ullsokker hele dagen så vil det bygge seg opp.. statisk elektrisitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå