Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Men jeg er litt usikker, fortell kort om hvordan tekstheftet deres er. Er det digitalt, dere har ikke fått det på papir? Fordi de oppgavene jeg skriver inn nå er kùn basert på tekstheftet. Hadde vært dumt om dere har om andre ting innenfor tema 'Tid'. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eisidsi: Siden under er det man får på forberedelsedagen. https://eksamen.udir.no/v2008/eksamen/eng0012/ Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eisidsi: Siden under er det man får på forberedelsedagen. https://eksamen.udir.no/v2008/eksamen/eng0012/ OK, det er bra. Da er ikke jobbingen min forgjeves; må skrive ned HELE oppgaveheftet vi fikk i dag. Men det er verdt det Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Legger hele greia ut; Task 1, 2 and 3 EngelskTentamenTask123.doc Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D .. legger du inne llr ? Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D .. legger du inne llr ? glem det xD Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D .. legger du inne llr ? Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D .. legger du inne llr ? glem det xD Haha, du eier ikke tålmodighet x) Anyway; hvis du forbereder deg godt kommer det til å gå bra ;D Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Faen. Glemte tittel på langsvarsoppgaven!!! Hvor mye trekk tror dere jeg får? Er jo kun en tentamen da. Synes selv det bre ganske bra. Ca 7 sider, også. Om jeg går ned mange karakterer pga mangel på tittel, så klikker jeg. Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Faen. Glemte tittel på langsvarsoppgaven!!! Hvor mye trekk tror dere jeg får? Er jo kun en tentamen da. Synes selv det bre ganske bra. Ca 7 sider, også. Om jeg går ned mange karakterer pga mangel på tittel, så klikker jeg. Slapp av, det der har skjedd minst 2 ganger med meg. Det har ikke vært noe problem for meg ; - )) Jeg spurte læreren min og han sa at det har ikke SÅ mye å si, og man får ikke trekk. Spørs hvor grei læreren din er! Lenke til kommentar
elice Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Legger hele greia ut; Task 1, 2 and 3 e derre oppgavan for tentamen ? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) .... Endret 14. mai 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
skadsem93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Legger hele greia ut; Task 1, 2 and 3 åm du har heile teksten som du skreiv??? kan du legge den ut viss du har den? tusen takk Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) .... Endret 14. mai 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Det blir juks. Eller? Eller så kunne jeg gjort det. Neida. Endret 15. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
skadsem93 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Legger hele greia ut; Task 1, 2 and 3 åm du har heile teksten som du skreiv??? kan du legge den ut viss du har den? tusen takk Det blir juks. Eller? Eller så kunne jeg gjort det. Neida. kan du ikje bare senna det..?? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) .... Endret 14. mai 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
Atrac Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D Er du ferdig snart? Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D Er du ferdig snart? Jeg la den ut i forrige uke. Ligger på s. 2, ett av de første innleggene (det er et vedlegg btw.) Lenke til kommentar
didrikbly Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 er det noen som er keene på å gi meg oppgaven deres fra engelsktentamen 2009??? Lenke til kommentar
Losmios Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det noen her som har hatt den engelsktentamen med temaet money ? Vår klasse hadde nemlig time i fjor XD Noen tips på oppgaver hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg