wa11e Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei! Noen som vet oppgavene til engelsk tentamen for tiendeklasse i 2009? http://www.utdanningsdirektoratet.no/uploa...ning_BM_V08.pdf - Sensor veiledningen for eksamen 2008 Endret 17. mars 2009 av wa11e Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er nærliggende å tro at dere får noe fra pensum. Lenke til kommentar
wa11e Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 http://www.utdanningsdirektoratet.no/uploa...ning_BM_V08.pdf dette sensor veiledningen for eksamen 2008. Er det noen som har hatt den samme som har oppgavene helt spesifikt? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det der er jo 08 oppgaven, skal du ha den nå? Lenke til kommentar
wa11e Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Det der er jo 08 oppgaven, skal du ha den nå? jepp, vi får eksamens oppgavene fra 2008 til tentamen i 2009. Samme fikk vi i norsk Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nydelig Vi skal ha tentamen i morgen. Temaet er "Time" Jeg ser at noen oppgaver står å den siden du la ut... det er vellde oppgavene vi får? Hei! Noen som vet oppgavene til engelsk tentamen for tiendeklasse i 2009? http://www.utdanningsdirektoratet.no/uploa...ning_BM_V08.pdf - Sensor veiledningen for eksamen 2008 Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har oppgavene hvis du skulle trenge dem. Når er det du skal ha den forresten? (Vi hadde den btw i dag vi:p) Lenke til kommentar
Lovinda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Om det var til meg så JAAA.!! Det ville vært utrolig snilt! Bare post dem her, sikkert nyttig for mange andre og ; ) Jeg har oppgavene hvis du skulle trenge dem. Når er det du skal ha den forresten? (Vi hadde den btw i dag vi:p) Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei.. Det var vel egentlig ikke til deg, men DERE kan nok få oppgavene, ja. Men har dere fått teksthefte? Må bare være sikker på at oppgavene er riktige. Ligger de på internett? (Vår gjør det.) Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei.. Det var vel egentlig ikke til deg, men DERE kan nok få oppgavene, ja. Men har dere fått teksthefte? Må bare være sikker på at oppgavene er riktige. Ligger de på internett? (Vår gjør det.) Vi har ikke OPPGAVENE.. Har du en mulighet til å sende de, eller legge ut en link? Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jepp, jeg kan godt skrive de ned her Men har dere fått tekstheftet? Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Om det var til meg så JAAA.!! Det ville vært utrolig snilt! Bare post dem her, sikkert nyttig for mange andre og ; ) Jeg har oppgavene hvis du skulle trenge dem. Når er det du skal ha den forresten? (Vi hadde den btw i dag vi:p) Hadde vært konge hvis du kunne gjort det nå Jepp, jeg kan godt skrive de ned her Men har dere fått tekstheftet? Ja =) Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Okei, bare hold dere oppdatert de neste 5 minuttene. Det tar litt tid å skrive ned alle oppgavene! ;D Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Okei, bare hold dere oppdatert de neste 5 minuttene. Det tar litt tid å skrive ned alle oppgavene! ;D Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Okei, bare hold dere oppdatert de neste 5 minuttene. Det tar litt tid å skrive ned alle oppgavene! ;D ferdig snart eller ? xD Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! EngelskTentamenDiskusjon.no.doc Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eisidsi, dette stemmer ikke. Det var ikke oppgavene vi hadde i fjord. Jeg har dem rett foran trynet på meg. Kan jo være det er forskjellige fra kommune til kommune da men. Bor i Stavanger jeg. Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. Uansett så svarte jeg bare på dette innlegget av wa11e, og det er jo alltid NOEN som må svare, enten det er feil eller ei, og jeg var visst den personen.. Endret 18. mars 2009 av Eisidsi Lenke til kommentar
Pyth0n Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Lenke til kommentar
Eisidsi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Here u go, guys, Enjoy! Takk, men hva med oppg 1 og 2 ? Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar. jeg sa ja Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg