Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk tentamen 2009 - time eng0012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei.. Det var vel egentlig ikke til deg, men DERE kan nok få oppgavene, ja. Men har dere fått teksthefte? Må bare være sikker på at oppgavene er riktige. Ligger de på internett? (Vår gjør det.)

 

Vi har ikke OPPGAVENE.. Har du en mulighet til å sende de, eller legge ut en link?

Lenke til kommentar
Om det var til meg så JAAA.!! Det ville vært utrolig snilt! Bare post dem her, sikkert nyttig for mange andre og ; )

 

 

Jeg har oppgavene hvis du skulle trenge dem. Når er det du skal ha den forresten? (Vi hadde den btw i dag vi:p)

 

Hadde vært konge hvis du kunne gjort det nå

 

Jepp, jeg kan godt skrive de ned her ;) Men har dere fått tekstheftet?

 

Ja =)

Lenke til kommentar

Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar.

Uansett så svarte jeg bare på dette innlegget av wa11e, og det er jo alltid NOEN som må svare, enten det er feil eller ei, og jeg var visst den personen..

Endret av Eisidsi
Lenke til kommentar
Here u go, guys, Enjoy! :D

Takk, men hva med oppg 1 og 2 ?

 

Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar.

jeg sa ja

Lenke til kommentar
Here u go, guys, Enjoy! :D

Takk, men hva med oppg 1 og 2 ?

 

Jaja, sånt som skjer. Ser ut som om du tok det hardt x) Det er i alle fall oppgavene JEG fikk. Det var derfor jeg prøvde å spørre dem om de hadde tekstheftet digitalt eller ikke. Fikk dessverre ikke svar.

jeg sa ja

 

Jeg mente ikke deg Pyth0n! Hehe, jeg mente han Mats Daniel elns :pp Skriver inn oppg. 1 og 2, glemte dem heelt x)9 tenkte mer på langsvarsoppgaven jeg ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...