Gå til innhold

Klokking av radeon 9700 Pro?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kortet blir for varmt, blir det artifacs i grafikken(bug), bare klokk i vei du...ikke vær redd. Når du ser bugg i grafikken klokker du bare litt ned helt til det ikke bugger seg, da blir ikke kortet for varmt...neida du trenger ikke kabvifter, men hvis du har sapphire må du nesten ha ett par...

Lenke til kommentar

Du kan bare prøve å klokke litt etter litt(øk med 5-10MHz per gang), og så teste litt i spill etter hvert steg(battlefield er et bra spill til å teste slik i, om man får bug)...du kan ikke øddelegge kortet...hvis det bugger seg etter første klokk, så er det et tengn på at du trenger bedre kjøling, som f.eks kabinettvifter o.l.

Lenke til kommentar

har klokka en god del nå gitt! og ingen ting har skjedd forløpig! :D men jeg satt den tilbake til normal igjen gidder ikke å begnne å klokke nå! venter litt! skal oppdatere drivern min først! klokker etter at 3.3 catalyst har kommet jeg! for den sakl fikse en del ting vet jeg! jeg har nemelig måtte slå av fast write! og jeg er ikke sikker enda om det er helt stabilt! så jeg venter litt! men takk tipsene! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...