Gå til innhold

BK: Tippemidler på grasrotplan.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er lei. Lei av søppel og piggtråd. Lei av folk som gir blanke faen i sine forpliktelser samtidig som de utad virker som besteborgere i et miljøbevisst samfunn. Jeg har vist endel piggtråd her på forumet, jeg regner med at iallefall noen få har lagt merke til det. Nå vil jeg vise dere noe annet søppel i mine omgivelser. Det er stygt, det er farlig. Og det er ulovlig at det ligger sånn, det burde iallefall være det. De ansvarlige er politikere, de er politmenn, de er bønder, de er pensjonister. De er skiløpere og idrettsmenn. Vet ikke helt hva jeg skal skrive, vet ikke lenger hva jeg kan si og heller ikke hvem jeg kan si det til. Jeg kan jo si hva jeg har gjort. Sagt fra og krevd at det ryddes, og blitt upopulær som bare f*** i mitt eget hjemmemiljø på grunn av det. Fordi noen må ta tanga fatt og klippe ned ledning. Dette er hvordan det så ut i fjor, i April og September, hvordan det ser ut nå vet jeg ikke for jeg har ikke orket å dra dit for å se.

Det hører nok ikke hjemme i bildekritikken egentlig, men til tider er man opptatt av forfall også her. Dette er også forfall, dog uten rust. Bildene er søppel. Jeg burde ikke vist dem her, men jeg gjør det allikevel. Det er i Skiipagurra i Tana Kommune dette. Horebygda som sikkert noen har hørt om før. Jeg gir meg nå. Trenger ingen kommentarer egentlig. Jeg er bare lei. :sick:

----

BK i tittel

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk for kommentarene. Håper naboen ser den ved en tilfeldighet i sin søken på nett etter nytt om bygda eller kommunen. Eller kanskje ordføreren. Eller vennina hans, ho Helga på tinget. (Ikke det at ordføreren eller Helga har noe med dette å gjøre. Men de har vel makt til å gjøre noe med det når det er dårlig reklame. :!: )

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Takk for kommentaren Tomsi.. jo en aldri så liten utblåsning må nok til innimellom. Kanskje ikke i full offentlighet da, men makan til folk disse naboene. Først lager de lysløype, så lar de den forfalle og lager heller skispor på stiene der vi andre har bevegd oss til vanlig, for å slippe å se på det de har gjort. Så begynner de jammen meg å klage på at vi andre ødelegger skisporene dems, og snakker stygge ord seg imellom. Mener visst at alle skal føye seg etter dem, men om de vil krangle med meg.. så starter de noe de aldri kan vinne.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...