Tj-nome Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei, Eg har kjørt Windows 7 på laptopen min siden beta-en startet og er svert fornøyd så tenkte eg skulle prøve det på stasjoneren. Men etter Instalert drivaren til Asus Xonar DX funget lyden og var kjempe glad, litt domt kontroll programet ikkje funkerte men brydde meg ikkje så veldig, så lot eg pc stå på siden Virus programet skulle søke. Sjølvsagt hadde eg glømt å fjerne sån sovemodus at virus søke blei alldrig ferdig. jaja tenkte eg og skulle sett på musikk. Mhm ingen lyd, kanskje drivaren klikkert instalerte jo R1 versionen av drivaren og fjernet den gamle drivaren og var på god veg å instalere nye drivaren der at får opp feilmelding finner ikkje kortet. Mhm merkeleg tenkte eg og boota opp i Windows XP (bruke bootloader får fleire OS) og skulle sett på musikk men nei ingen lyd og finner ikkje lydkortet. Tok meg så tiden og ta ut og inn lydkortet av pc, sjekka ledningane osv. Men nei ingen som helst reaksjon fra kortet. Har eg klart å øydelagt da? har jo stått inni pc ca 2 månder og pc har eg ikkje fiklet med i mellom tide. Håper på posetiv hjelp Endret 16. mars 2009 av Tj-nome Lenke til kommentar
Havar14 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har du muligheit for å kunne prøve eit anna lydkort i maskina di da? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 Har testet med anna lydkort og det fungerte heilt prekfritt. Sendte kortet tilbake til Komplett og skal få eit nytt i løp av veko, ser rett og slett ut at kortet tok kvelden uten at det var noko feil som skulle gjere det. Men komplett var greie å sende nytt så saken er nokk ute av verden :=) Takk for hjelpen likavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå