VegardStr Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hvor på nettet kan eg finne ut kor mange som har søkt på den linjen eg har søkt på, på internett? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tviler på at du kan finne ut av det, er nok ikke slikt som legges ut på nettet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 jo det er det. Kjenner noen som fant det ut i fjor, men husker ikkje kordan ho gjor det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jo det er det. Kjenner noen som fant det ut i fjor, men husker ikkje kordan ho gjor det. Nei, man kan bare finne ut hvor mange som søkte på samme linje årene før. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 jo det er det. Kjenner noen som fant det ut i fjor, men husker ikkje kordan ho gjor det. Jeg fant også ut hvor mange som søkte på samme linje som meg i fjor, men husker heller ikke hvor jeg fant det.. Lenke til kommentar
JonasPP Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har faktisk søkt selv på VGS... Og jeg fant resultater for fylket på bfk.no (Buskerud fylkeskommune) Også tror jeg tallene for høyere utdanning ligger på samordnaopptak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå