Gavekort Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg sitter å prøver ut eMule, så jeg lurte på om noen vil dele deres erfaringer om dette programmet. Jeg har litt problemer med å finne noen fullstendige nedlastinger, er dette bare vanlig og finnes det en bedre server enn Sharing Kingdom 3? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Humptybumpty Vil ha svar idag, utolmodig! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Å bruke Kad er vel ikke dum idé. Leenge siden jeg har brukt eMule. Er de forsatt på versjon 0.3? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen dum ide? Er det raskt og mange filer? Nei, de har faktisk kommet til 0.49c Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 eMule husker jeg var populært tilbake i 2002 eller rundt der, før BitTorrent plutselig tok verden med storm. eMule bygger på eDonkey2000, og som navnene tilsier er nedlastingen ganske tregt. Men til gjengjeld så finner man mer sære og sjeldne ting med eMule enn andre lignende P2P-programmer/tjenester. Leter man etter mer populære filer vil jeg istedet anbefale µTorrent, siden hastigheten vil være opp til flere titalls gang raskere med torrent. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 oh, mimre For å få flere servere søker du bare etter "emule server.met" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2009 Ok, så det er nokså utdatert. Men sammenlignet med limewire, kazzaa, morpheous o.l da. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 I forhold til de du nevner det vil jeg si emule er fullt på høyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå