opijos Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei , jeg har et spørsmål. Jeg pleier å trene hverdag, styrketrening.. Men så har jeg tenkt å begynne å trene seriøst , overkropp og nedrekropp. Jeg pleier ikke å bli slitten dagen etterp etter jeg har trent. Men bør man trene hverdag med mage , armer , bein og noe annet? Har tenkt å ta pause på onsdag. Jeg vet at kroppen trener hvile , men seriøst, jeg er helt opplagt dagen etterp.. Jeg har bare lyst å trene helletiden. Takker for alle svar Endret 16. mars 2009 av opijos Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis du ikke blir sliten er det vel på tide å legge på mere vekt, eller? Prøv a,b,c,a,b,c,hviledag. Jeg bruker å ta utgangspunkt i a: bein b: kasse c: biceps og så spe på med rygg, triceps, mage osv når/hvis jeg setter opp program - jeg kan være litt lat med det, nemmelig. Du finner alltids noen kombinasjoner som passer bedre i perioder. Ellers finnes det vel plenty med treningsinfo ute på intarwebben. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg blir slitten når jeg trener , men ikke etterpå . Etter 5 min så kan jeg begynne å trene igjen.. vel , skal lage et treningsprogram og poste det her, og se hva dere synest Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Samme med meg.. er helt opplagt dagen etterpå og har ikke vondt noen plasser. Har egentlig lyst å trene men har hørt hviledagen er veldig viktig. Lenke til kommentar
opijos Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Er det greit om jeg trener Dag 1 : Armer/Bryst Dag2: Lår / Legs Dag3: Hvile Dag4: Mage/armer Dag5: Cardio? Dag6: Hvile Dag7: Hvile Pleier å ha vondt i nakken på dag 5 , men det er bare fordi jeg bruker mer nakke enn mage Endret 16. mars 2009 av opijos Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Husk, viktig å hvite at det er en myte at dere bygger muskler når man trener, sannheten er at kroppen brytes ned under trening. Effekten kommer først etterpå i restitusjonsperioden, derfor er det også veldig viktig hva man spiser/drikker rett etter trening. Endret 16. mars 2009 av Zatuu Lenke til kommentar
opijos Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hva bør man spise etter trening da? Pleier å spise havegryn , har hørt at det er bra å spise mat som inneholder mye protein som egg , osv.. Jeg pleier å ta 15 mins spinnsykkel tur før middag hver dag jeg har tid.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis du ikke kjenner det i det hele tatt i de muskelgruppene du trente dagen før, så sier det seg selv at du ikke har trent hardt nok. Legg på flere kg, eventuelt ta flere reps/set. Mitt program ser sånn ut: Dag 1, bryst og triceps Dag 2, rygg Dag 3, skulder og nakke Dag 4, biceps og underarmer Dag 5, hvile eller cardio Dag 6, hvile Dag 7, bein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå