Chiller87 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hei! Har et MSI K7N2G Det støtter dual ram og har hørt mye om det... Altså jeg har en rambrikke (twinmos 2700 512mb) I slot 1. så har jeg en slot rett ved siden , og en grønn litt lenger vekk ved siden av den andre.. er det denne grønne jeg skal bruke for dual ? Eller ? Sette en rambrikke til i den grønne? Må jeg endre noe i bios for det? Forresten får meg tilbake mitt Radeon 9700 snart.. smart å ha på høy appture size da ? Sapphire Radeon 9700 non-pro. takk Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 du skal ha den i den som er lengre bort, men husk at det må være en tilnærmet identisk brikke da Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Apturesize skal være dobbelt av ram på 3d kortet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Apturesize skal være dobbelt av ram på 3d kortet Nei, om du skjekker hos intel så annbefaler de 64MB. Men det er ikke det de snakker om her, de snakker om system minnet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Forresten får meg tilbake mitt Radeon 9700 snart.. smart å ha på høy appture size da ? Sapphire Radeon 9700 non-pro. Apturesize skal være dobbelt av ram på 3d kortet Nei, om du skjekker hos intel så annbefaler de 64MB. Men det er ikke det de snakker om her, de snakker om system minnet. Your busted mister. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 HEHE, merker jo nesten ikke forskjell uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå