Hyx Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei! Har en 93' Subaru Impreza, 1,8, helt original. Lurer på om noen her har peiling på enkel trimming til denne bilen, da jeg har mindre peiling på dette Det jeg er ute etter er eventuelle deler og priser om dette kan sies. Takker på forhånd! Mvh Hyx Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kjøp deg en sprekere bil eller bytt motor i bilen din. Det gir ingen mening i å trimme en slapp 1.8liter, ved f.eks bruke 10tusen på dette, så vil ikke ytelsen gå noe opp at det merkes. Lenke til kommentar
Hyx Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har du noen forslag? Er bare ungdommen, så har ca 100 000,- å rutte med. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 selg bilen å kjøp deg impreza gt! Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Impreza GT er vel og merke veeeldig overprisa. Heller bytt motor i din bil! Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) ville heller solgt bilen og kjøpt en annen kjappere bil. F.eks: BMW E34 M5, Audi S2 / S4 , Toyota MR2, Lancia Delta +++ Endret 31. mars 2009 av Dammed Lenke til kommentar
exs Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) ville heller solgt bilen og kjøpt en annen kjappere bil. F.eks: BMW E34 M5, Audi S2 / S4 , Toyota MR2, Lancia Delta +++ dette er et standard svar på dette forumet, sannsynligvis er det p.g.a. at de ikke vet hva de skal svare meld deg heller inn i http://imprezadriver.com/phpBB2/ forumet og forhør deg der men som nevnt tidligere i tråden så kan det enkleste og billigste være og rett og slett kjøpe en org overladet maskin og slippe ned i subaruen din noen billigere alterntiver er selfølgelig bedre luftfilter, grenerøyr, effektanlegg/m sportskat, og er du ikke så kresen så kan du koble ut servo og AC men ingenting av dette vil gi deg noen kjempe effektøkning , utover det så kan du nesten regne 1000kr pr.hk Endret 6. april 2009 av exs Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 det er et standard svar fordi det er riktig svar. Spør hvem som helst som har trimmet bil og i de fleste tilfeller så vil alle si at det er billigere å kjøpe en raskere bil og dette er helt riktig. Unntak er som skyline som trenger en chip og vips så har man 50hk mer elns. Jeg har selv gjort litt med min NA Celica. Og blant ting som øker responsen og litt hk er: * Kjøpe en motor med flere hk som passer, dette er vel egentlig det viktigste og så tar man selvsgat og forsterker drivverk, bremser, styring osv. 1. Cold air intake - sportsluft filter med rør som gjør at filteret blir plassert lengre unna motoren slik at man får kald luft inn til motoren. 2. Grenrør 3. Ta vekk katalysatoren og eller mellom lyddemperen 4. Lettet svinghjul 5. planing av toppen 6. Ny elektronisk motorstyring som utnytter alt over slik at man får presset ut de siste hk'ene, som da også mapper motoren for blyfri 98 eller E85 om du har en pumpe nær deg. 7. Lette bilen, fjerne alt som er unødvendig. Bakseter, bilstereo, lyddemping etc. 8. Kjøpe kompositt felger = lettere felger, biler akser bedre. Sikkert et par ting jeg har glemt i farten. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis du i utgangspunktet har en nyere Subaru Turbo motor er det eller ikke lett og hente ut mye av dem. Det sitter ladetrykks sperrer inni styreenhetene du ikke kommer unna. Skal du få skikkelig ladetrykk og det skal gå fært er det lettest og sette inn styreenhet og turbo fra en Sti. Det skal være bolt-on. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) For 100.000 kan du dra ut en god del effekt av motoren din. Er ikke kjent med Subaru sine motorer, men med smidd innmat, datasprut med et bra map, og skikkelige turbodeler, kan du nok dra ut ganske mye effekt av en 1.8liter. Personlig ville jeg kjøpt en GT motor dog. Virker som solide motorer, og har ganske bra effekt. Endret 2. mai 2009 av Akse Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Med 100.000 kan du dra ut god del effekt av hvilken som helst motor. Om man først skal bruke så mye penger på en motor er vel ikke en 1.8L subaru motor høyest på prioroteringslista. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hvorfor ikke, man trenger ikke 600+hk i alle biler, og er veldig kjekt syns jeg å ha en bil som ikke så mange har med en del hk. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror det kunne blitt jævlig kule med en liten sleeper jeg. Impreza 1.8 med 300-400hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå