Gå til innhold

BK: Gone fishing ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er motivet?

Et par gamle fiskestenger som henger på en vegg på en restaurant i Hoi An (Vietnam).

@IceFox, det var ikke så mye å gå på. Og jeg hadde ikke noe god tid heller, da det var noen servitører som ville rydde bordet som dette står rett over ...

Tom

Lenke til kommentar

Enkelt, rent og velkomponert. Sa jeg rent? Den veggen ser kanskje ikke heelt ren ut, faktisk ser det ut som det er sotavtrykk av stengene der. Synes tekstur og fargen på veggen var ganske OK jeg, og den greia som henger på den ene stanga balanserer bildet bra.

Men hvis du nå legger inn 4000 bilder i BK etter Vietnam-turen så kan jeg ikke love at jeg svarer i alle trådene altså...

Lenke til kommentar

For å komme med litt konstruktiv kritikk her. Som sagt, jeg liker bildet, men jeg skulle gjerne sett litt mer kreativ etterbehandling.

Har lagt på en liten vignettering og boosta kontraster en hel smule. Synes det hjalp, da det fremhever teksturen mye. Og det er jo nettopp den som er kul!

Si selvfølgelig i fra om jeg skal fjerne det. ;)

post-108702-1237304444_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har lagt på en liten vignettering og boosta kontraster en hel smule. Synes det hjalp, da det fremhever teksturen mye. Og det er jo nettopp den som er kul!

Litt vignettering krydrer, var litt for trøtt i går til å legge på det. Synes nok at du ga det litt for mye kontraster; en mellomting tror jeg passer min smak bedre; forsøket mitt ble noe blast; nå har jeg fått tilbake laptopen min, så da ser jeg bedre hva sluttresultatet blir ;)

Si selvfølgelig i fra om jeg skal fjerne det. ;)

Helt OK for meg om noen forsøker seg på alternative varienter.

Tom

Lenke til kommentar

Jeg liker det, men jeg synes at vinkelen ødelegger. Jeg ville kanskje dristet meg til å endre perspektivet en smule for å få det helt i vinkel og helt sentrert i henhold til perspektiv. Ellers liker jeg originalen bedre enn det redigerte, men en mellomting av de to tror jeg kunne blitt flott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...