Gjest Anonym og deppa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Tingen er at vi er en liiten vennekrets da, som består av.. eller besto av.. ca. 8 perosner.. jenter! Vi er vedig forskjellige men vi hadde d veldig kult sammen før jeg ble uvenner med to fra denne kretsen. De var begge veldig nære venner av meg. Hun ene hadde hørt at jeg baksnakka henne og hun andre tok hennes parti. Jeg hadde ikke gjort dette men såklart ville de ikke tro meg. Det ligger såklart myyye mere dritt bak dette, men jeg prøver å forklare enkelt. Det bel myye styr og drama og jeg ble til slutt utenfor. Jeg stengte meg ute fra klassen, venner og alt generellt. Den ene av de to jentene slengte mye dritt om meg og sa mye usanne ting til andre på hele skolen. Dette fikk såklart jeg vite igjen og ble helt paranoid når jeg var på skolen. Jeg føler jeg har på en måte ødelagt vennekretsen og gjort det vanskelig for jentene. De andre jentene driter oppi dette her og er venner med meg og de to andre. En av de tar mest min side da noe som er veldig betryggende, men jeg føler meg så utrolig ekkelt innvendig. Føler at jeg ikke kan stole på noen, er så utrolig sviktet. Følest som at jeg ikke har noen nære venner heller som virkelig FORSTÅR meg og støtter meg 100%. Jeg er depressiv og har vert det nå i flere måneder (dette går over lengre tid). Jeg har fått psykolog å snakker der men jeg føler at jeg ikke får noe ut av det. Jeg har prøvd å ta kontakt med andre gamel venner noe som jeg tror kan bli bedre, men jeg vet ikke helt... på videregående er alle so utrolig opptatt med seg og sitt. Føler meg så utenfor, jeg føler meg usynelig og jævlig. Andre folk som hvet om dette sier at det er leenge side og begge parter burde get over it og bli venner, men det er faktisk ikke så enkelt! Jeg sitter igjen og føler noe som ingen andre rundt meg føler, nemmelig tomhet og svik. Hjelp! Vær så snill, noen som kan komme med råd eller noe? (De to "mobberene" går i klassen min, noe som gjør det enda jæveligere) Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bytt venner, eller ta en alvorsprat med de det er snakk om. Ikke gi opp på psykologhjelp, du viser klassiske symptomer på depresjon! I værste fall får du bytte skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå