Kristian. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er litt usikker på om Emnetittelen er grei, men kom gjerne med forslag... Har hatt veldig mye problemer med min Web-host i det siste. De garanterer x.x% oppetid, eller pengene tilbake. Har skjekket, og det er ikke mitt CMS det er problemer med. Mener og ha hørt om en slags "tjeneste" eller "side" hvor man kan melde seg inn. Og få den til og skjekke om den får kontak med siden, så og så ofte. Og får ut en "rapport" om oppetid osv. Vet om en som hadde samme problem, og fikk ordnet dette ved og vise til rapporten. Og har gratis web-hotell stort sett hver mnd. Noen som vet om en slik tjeneste, eller husker navnet på noen? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis du vet om en som hadde samme problem, og som fikk ordnet det ved å vise til rapporten, ville jeg faktisk vurdert å ta kontakt med han. Hvem er det som er webhosten din da? Og hva er det problemene dine består i? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Finner ikke igjen denne personen... Dette er snakk om et fra PRO ISP, og problemet består i at jeg noen ganger ikke får kontakt med serveren... Er vell 404 om jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 404 Page not found er en standard melding som sier at klienten var i stand til å kommunisere med serveren, men at siden eller tjenesten ikke kunne leveres. Dette er ikke det samme som at serveren er nede. Det betyr at serveren er der, men siden finnes ikke, eller er skrevet feil. Har du prøvd siden før og etterpå, og den fungerer? For å sjekke at det ikke bare er din PC som tuller, ville jeg sjekket ved hjelp av f.eks proxify eller anonymouse. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Får samme feil på flere PC'er... Kan ikke flere skjekke her da: www.luxushair.com og se hva som skjer? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Funker her. Du kan logge deg på hos proisp og feilsjekke serveren. Er det feil på den blir det automatisk sendt en feilmelding til teknisk. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Har prøvd diagnosring osv... Feilen kommer noen ganger Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Da er problemet løst i sammarbeid med PRO ISP! Viste seg at de blokkerer alle prosesser på over 100 mb... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vet at saken er løst, men om noen andre skulle trenge å sjekke hvor mye oppetid sidene har, så kan dere bruke http://www.hyperspin.com/ , har brukt dem i flere år, og de er utrolig bra. Men de koster litt per måned da... Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå