Wubble Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, hvordan finner man ut hvilken type tennplugg man skal ha? Har satt på større forgasser og eksosanlegg, men har problemer med å finne ut hvilken tennplugg jeg trenger da. Dysen er rundt 78. Og ikke steng denne, det må være lov å spør hvilken tennplugg man må ha. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bruk samme som du bruker originalt og sjekk fargen etter du har kjørt en stund. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ble fortalt at jeg burde skifte til en med høyere varmeverdi eller noe, og at den kunne skjære seg hvis ikke. Sikker på at det er bare å bruke den samme? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hvis du er usikker kan du fint starte med et par høyere varmeverdi. Hvis du merker pinging/banking/diesel-knattring når du kjører må du stoppe umiddelbart. Da har du feiltenning pga. for varm plugg (for lav varmeverdi). Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bare kjør med orginal plugg du. Har gjort det selv, og en kompis av meg har kjørt i over 1 år med sin, med samme "oppsett" som du har. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Herregud.. Sykkel og tennplugg? Hva heter den? Om det er en B7ES, skift da til B9ES. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pga trimpotte? Har nå aldri jeg gjort, og jeg har aldri hatt problemer.. Men jaja, bare skift du. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Pga trimpotte?Har nå aldri jeg gjort, og jeg har aldri hatt problemer.. Men jaja, bare skift du. problemet? Om du aldri har hatt problemet med det, om han da kjører med vanlig plugg, så skjærer den seg, er det bedre å legge 65kr i en ny plugg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Den skjærer seg ikke sånn helt plutselig om han bruker original plugg. Og det kan være like galt om han bruker en for kald plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå