Gjest bekymra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei. Skriver egentlig dette bare for å lette på hjertet, og høre hva dere hadde gjort i et likt tilfelle. Fant ut at min kjæreste som jeg har vært sammen med i 7 mnd nå, hadde rotet heftig med en kar på fest. Slo opp med henne, og nektet å se hu igjen. Jeg har mine prinsipper, sånt tilgir man ikke. Nå får jeg ikke tak i henne noen steder, og hun ettersom jeg har hørt, utrolig nede. Hun har pratet om at hun ikke vil leve uten meg, og dette gir meg et utrolig stort ultimatum. Har dere vært i lignende tilfeller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jenter sier jo stadig vekk at de ikke "kan" leve uten deg når de har gjort noe galt. Helt normalt, ikke tilgi henne og gå videre i livet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du har ingenting å være bekymret over, du er offeret her. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er ikke du som tar kontakt med henne når det er hun som er utro, og du gjør det slutt med jenta. Du må ikke finne på å la deg påvirke av at hun "ikke kan leve uten deg", bare ligg unna. Hun kommer seg videre hun også, og nå har hun forhåpentligvis lært til neste gang. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis hun ikke kan leve uten deg, hvorfor drev hun da på med en annen fyr? Utrolig respektløst. Stå for dine prinsipper, og la henne skjønne at hun ikke kan leke med folks følelser på den måten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Bare noe hun sier for å få deg tilbake. Hun klarer seg fint uten deg, med mindre hun generellt er superemo, men tvilsomt. Bra du har prinsipper, finnes et tonn av jenter. Bare la hun deppe, hennes egen feil. Om du lar triksene hennes funke på deg kommer du nesten garantert til å angre. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis hun ikke klarer å leve uten deg og så roter med en annen fyr er hun såpass dum at hun burde vært innlagt et eller annet sted. På en annen side kommer det mye dumt ut av kjeften på mennesker som nettopp har blitt dumpet, hun kommer seg nok over det. Kjører helt den samme linjen som deg, "er du utro mot meg kan du dra til helvete" Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har mine prinsipper, sånt tilgir man ikke. Nå får jeg ikke tak i henne noen steder Men hvorfor vil du ha tak i henne da? Har du glemt en genser, film eller noe lignende hos henne? Hvis ikke burde du vel bare holde avstand. Er jo snakk om prinsipper her. Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis du faktisk snakker med henne, spør henne hvorfor i helvete hu har utro hvis hun ikke vil leve uten deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei, bare hold deg unna henne og la livet ditt gå videre. IKKE ta kontakt og ikke tenk mer på henne. Hele verden står og venter på at du skal komme frem. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Skriver egentlig dette bare for å lette på hjertet, og høre hva dere hadde gjort i et likt tilfelle. Fant ut at min kjæreste som jeg har vært sammen med i 7 mnd nå, hadde rotet heftig med en kar på fest. Slo opp med henne, og nektet å se hu igjen. Jeg har mine prinsipper, sånt tilgir man ikke. Nå får jeg ikke tak i henne noen steder, og hun ettersom jeg har hørt, utrolig nede. Hun har pratet om at hun ikke vil leve uten meg, og dette gir meg et utrolig stort ultimatum. Har dere vært i lignende tilfeller? Hun leker med deg for å få oppmerksomheten din. Setter ut ryktre og gjør seg utilgjngelig. Drit i henne, finn noen andre. Lenke til kommentar
Utlånt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har mine prinsipper, sånt tilgir man ikke. Nå får jeg ikke tak i henne noen steder Men hvorfor vil du ha tak i henne da? Har du glemt en genser, film eller noe lignende hos henne? Hvis ikke burde du vel bare holde avstand. Er jo snakk om prinsipper her. Jeg også synes det virker rart. Hadde jeg opplevd det samme ville jeg ha gjort alt i min makt for og stenge hu ute av livet mitt. Men med tanke på tråden han har laget kan det jo være at er redd for at hun har tatt selvmord pga han dumpet henne, eller no lignende, og av den grunn har prøvd og få tak i henne. Du behøver ikke og ha dårlig samvittighet for hva du gjorde (dumpet henne). Og tar hun selvmord pga du dumpet henne behøver du ikke og angre for hva du gjorde. Det var hun som tok valget og rote med en annen gutt og hun som evt har tatt selvmord. I en situasjon som du har endt i (dame som rotet med en annen) kan dere prøve og komme dere gjennom det, kan jo være at hun virkelig angrer og ikke vil gjøre det igjen, men føles det ikke rett skal du ikke prøve og tilgi. For det er klart det er en risiko man tar da hun kan tenke "ja men dette gikk jo greit" og dermed gjennta sin handling på senere tidspunkt og kanskje nok en gang gi fylla skylda (om det var en av hennes unskyldninger). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke kast bort tiden, finn en annen som ikke er like "drama queen" Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 vel, siden du har dine prinsipper så er åpenbart forholdet ferdig. Hadde du derimot ikke hatt slike prinsipper kunne dere ha ordna opp i det, hvis begge mente at forholdet er verdt det. Og hvis det bare var litt roting på en fest så er det da ikke så vanskelig å ordne opp i. Hvis dama de er litt tøff så har du fått et frikort til å rote litt med ei jente. En spade for en spade... Det at du maser om at hu ikke kan leve uten deg trur jeg bare er piss, hu klarte det fett før hu møtte deg, hu er sikket bare litt lei seg. Men hvorfor tar du kontakt med hu lurer jeg på, det virker jo som du fortsatt bryr deg en del om hu, selv om du ikke tilgir hu for det hu gjorde. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Skriver egentlig dette bare for å lette på hjertet, og høre hva dere hadde gjort i et likt tilfelle. Fant ut at min kjæreste som jeg har vært sammen med i 7 mnd nå, hadde rotet heftig med en kar på fest. Slo opp med henne, og nektet å se hu igjen. Jeg har mine prinsipper, sånt tilgir man ikke. Nå får jeg ikke tak i henne noen steder, og hun ettersom jeg har hørt, utrolig nede. Hun har pratet om at hun ikke vil leve uten meg, og dette gir meg et utrolig stort ultimatum. Har dere vært i lignende tilfeller? Her er det bare å fortsette å ignorere henne, la henne synes synd på seg selv, hun har skapt situasjonen selv, og trenger tid til å reflektere. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 fortell hu at det faktisk er noe som heter konsekvensanalyse. For hennes del har toget forlatt stasjonen. Lenke til kommentar
thermos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hold på prinsippene dine dine du og gi faen i henne. Det er ikke du som har gjort noe feil. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Glem henne, men gi først beskjed til hennes foreldre og/eller vennekrets om at hun er potensiell selvmordskandidat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå