kaolla89 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Er ikke helt sikker på hvor jeg skal poste det her men hehe... Kjæresten min er i garden, så da er jeg blitt invitert til gardeball! Vet ikke så mye om det ballet, men kan tro det er litt strengt kanskje? Er det noe slags kles-kode? Altså, jeg vet man må pynte seg hehe. Men jeg liker ikke sånne vanlige ball-antrekk.. liker klær fra fks denne siden, spesielt kjolene, og har lyst til å kjøpe en http://www.inthestarlight.com/dressestops.html de er utrolig fine! Tror dere det går greit eller? Noen av de kjolene er jo ganske spesielle.. vet ikke hvordan det er med 'spesielle' klær på gardeballet Og ellers, jeg vet at guttene i garden skal på noe sånn 'kurs' på forhånd, men må vi jentene det og? Og hvor mye koster egentlig å komme inn på ballet? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg vil tro gardeballet holder en litt stivere kleskode enn de kjolene der. Skjønner at du synes vanlige ballantrekk er kjipe, det hadde ikke jeg orket å gå i heller. Har du bunad er du jo safe uansett, ellers er jeg redd du må være litt kreativ, gitt =) Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 hmm... skal prøve å få typen til å spørre noen... men tror ikke han gidder xD det ballet hadde ihvertfall vært en veldig bra unnskyldning til å bruke en sånn søøøt kjole. men fins jo mange forskjellige varianter av sånne type kjoler. fellesnevneren er jo at de er knekorte, og står litt 'ut' , mye blonder og det skal bare generelt være søtt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå