Gå til innhold

[Løst]Mine retigheter angånde garantier og reklamasjonsrett


Anbefalte innlegg

Hei, eg referer først til denne tråden

 

Her

 

Ja, veit det er feil plass på forum angånde såne spørsmål, derfor eg spør her no.

 

Eg fekk svar ganskekjapt sjølv om det var feil posting angånde mine rettigheiter men så har eg eit endå spørsmål angånde saken.

 

Pc kostet i sin tid 21 000- 22 000 kr (ja veit stort beløp) eg lure på kva krav har eg i tilfelle om ein ny pc eller heving av kjøpet. Har eg rett på heile kjøpsumen til bake eller ein ny pc får samme pris som den gamle?

 

Er jo snakk om ein 3 år gammal pc, kunne gjerne fått nokon inspell nett der sån eg veit noe lunde kva eg forvente meg av Dell i denne sitvasjonen.

 

Eg snakket med Dell Mandag 16.03.09 rundt 4 tiden. Angånde problemet, og fekk svar at på grunn av sever problemer oss Dell fekk han ikkje gå igjennom dei gamle service raportane så eg skulle få eit posetiv svar i morgo.

 

Men det eg lure på om, skal la Dell gjøre endå ein service (avhjelp) på pc, Då blir da den 3 gangen den er inne på service, og dette her stjel enormt tid og ressurser fra meg (spesielt når eg var så dom at eg ikkje kjøpte 4 års Dell garanti med repratør på døren). Vill det vore smartare får meg i denne sitvasjonen og presset på å få ein ny pc av dell?

 

Eg har ikkje noko problem å betale mellomlegg vist eg må får den nye pc-en, eg vert eigentleg kjempe fornøyd vist eg får ein ny pc sån at Video redigere og andre ting eg gjør på laptopen kan gå kjappare og litt mindre smertefritt :=)

 

Det er jo snakk om den samme feilen har hendt 3 gange på rad under 1 1/2 månders tid (Dell skal ha får kjapp service og god support) og alt uten prossesor er vel skiftet (vist du ser vekk fra små ting som tastatur osv) er skiftet på pc.

 

Håper på kjapp tilbakemelding

 

Edit:

 

Fikset prisen, skriv litt kjapt

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom maskinen har en mangel har du et par alternativer du kan kreve av selger(Dell):

- velge mellom retting og omlevering(avhjelp) i henhold til §29 og §30(omhandler urimelige kostnader for selger)

- kreve heving etter §32

 

Det er et par alternativer til men eg anser disse som uinteressante i denne sammenheng(holde kjøpesum tilbake, prisavslag eller erstattning).

 

Avhjelp skal i følge loven skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid. Dette er jo teknisk sett ikke noe problem ettersom det ser ut til at Dell har gjort det de kunne for å hjelpe deg så snart det var praktisk mulig. Men selger har ikke rett til å foreta mer en to avhjelpsforsøk(både to reparasjoner og en reparasjon og en omlevering anses som to avhjelpsforsøk) for samme mangel. I dette tilfellet har Dell reparert maskinen to ganger og dermed har de ikke rett til å forsøke å reparere maskinen en gang til. Du kan dermed kreve heving etter §32.

Lenke til kommentar

Takker, litt greit med ein avklaring. Men foresten heving av kjøp kor mye har eg rett på?

 

Kan ikkje vere at eg får heile kjøpsumen tilbake når pc er 3 år. Meiner det er noko med.

 

Orginal pris - (Bruksfradraget + forsinkelsesrente)?

 

Laptopen blei kjøpt 11/30/2006

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

21 000 kr + 5 547 kr - 8 750 kr = 17 797 kr

 

* Maskinen kostet ny 21 000 kroner.

* Forsinkelsesrente fra kjøpsdato tillegges.

* Trekkes fra for bruksnytte. Basert på en brukstid satt av FTU til 5 år.

 

Dersom selger ikke krever å trekke for bruksnytte kan heller ikke kjøper kreve forsinkelsesrente fra kjøpsdato, men kun fra siste reklamasjonskrav.

 

Edit: Summene her er omtrentlige da jeg ikke vet nøyaktig pris på maskinen, eller når det ble reklamert. Sluttsummen er uansett ikke mange kronene unna sannheten.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Takker for hjelpen.

 

Håper no at Dell som eit seriøst firma er allrede klar over dette, men veldig greit med informasjon på forhånd, sån at eg veit kva eg har rett på og kva eg forventer av dell i denne saken.

 

Eg skal snakke med dell i dag angånde saken så kan skrive kjapt kommentar om kva dell vill gjere.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Takker. Eg snakka med Dell 17.03.09 og hørte ut som det var ingen problem, eg sa kort om forbruker loven og dell gjekk med på da uten noko krangel eller diskusjon. Dei skulle sende inn ein søknad angånde levering av ny pc og eg ville få svar så fort som mulig.

 

Sjølvsagt prøvde dei seg med ein ny service som i mitt tilfelle ville ha tatt 14 + (par ekstra dager) men trengte kun å nevne rettighetene mine i fra forbrukerkjøpsloven og det var ingen problem.

 

Dell skal ha får at dei håndtere saken på ein god måte. Mens får eg vente med ein laptop så lengre ikkje starter.

 

Takker for alle innspill.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ringte dell i dag. 20.03.09 og lurte på kor lang tid denne søknaden angånde ny pc vill ta og fekk bedsjed at det vill ta opptil 3 veker.

 

Synest no dette er veldig lang tid på at kunden skal få bedsjed om søknaden om ny pc blir godtatt eller ikkje, og man kan legge til 3 veker får produsjon av den nye pc-en.

 

Dette er snakk om 3 veker der at eg ikkje må sende inn den øydelagde pc men må vente på svar om eg skal ha ny eller ikkje.

 

Noen som har efaringer angånde dette?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Fekk telefon av Dell 27.03.09

 

Fekk vite at søknaden hadde blitt godtatt og at eg ville få ein ny pc. Eg får oppdatere sån som eg vill ha pc-en før den endeleg blir sendt til meg

 

Dell ville gi meg m1730 får den gamle pc, men spurde greit om det går ann og ta heller Dell Studio XPS 16 siden eg ikkje er 100% så avhengi av "top of the top" skjermkort når pc skal bli brukt til mest arbeid.

 

Dette var litt utom det vanelege men skulle sende ein melding angånde da så det skulle gå fint og vill bli oppring av Salg avdelingen i neste veke angånde spefikasjonane på pc.

 

Dell skal ha får å ordne opp saken på ein bra måte uten noko stor diskusjon eller ueningheit! 6-ar! til Dell får håndtering av saken sjølv om det har vert små ting men så lenge dei ordne det på denne måten har eg ingen ting å angre på!

Lenke til kommentar

Hei, tenkte eg skulle hive inn siste oppdateringen. 31.03.09

 

Fekk ein ny pc av Dell (Studio XPS 16 valgte vekk M1730 dei ville tilby meg først) og fekk oppdatert pc uten problem, samlet verdi på pc kom på ca 22k kr og måte kun betale eigenandel på 4k kr som eg valgte sjølv å betale (Prisen blei 22k med valgte oppdateringer) og er kjempe fornøyd av Dell sin håndtering av saken.

 

Det ville ta 2 veker før pc er heime å eg kan arbeida igjen!

 

Blir fint 9,5/10 på kundeservicen!

 

Må få lov å takke for alle tilbake spell og svar på spørsmål eg stilte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...