Gå til innhold

Finner ikke 'ATI Displays' tab! Hjelp!


torry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

 

Jeg har hatt PC'en en måned og det var først i dag jeg oppdaget manglende tabs (de har altså vært der før). Jeg prøvde å installere de nyeste driverne fra ATI (for ca 1 måned siden).

 

Har du linken til dette kontrollpanelet?

Lenke til kommentar

du kan laste ned den for kontroll panelet på hjemmesiden til sapphire! den er: www.sapphiretech.com det er der jeg skal laste ned fra når 3.3 catalyst kommer! gidder ikke å ta sjangsen på 3.2 har hørt folk har prob med den! så jeg venter til 3.3! velg Support / Drivers, update your drivers og så vil du komme til der du kan laste ned velg da: ATI Control Panel! :wink:

Lenke til kommentar

ok ok så er control panel på plass! 8)

 

...men får fremdeles ikke vist pc-bilde på tv!

 

Jeg har åpnet Display Properties > Advanced > Displays

 

og aktivisert TV. Til slutt stod det 640x480 på både monitor og tv i menyen, 50 Hz, og skjembildet mitt fikk en merkelig avlang form. Jeg restartet PC'en, men fremdeles ikke noe bilde på TV'en! Tips?

 

Jeg bruker scart-inngangen på TV'en og en S-VHS kabel fra PC'en

Lenke til kommentar

ja jeg kan ikke akkurat hjelpe deg jeg! for jeg har ikke fått teste det enda! men jeg skal gjøre det snart sjekke hvordan det er! vis jeg tilfeldig skulle fått gjort det før deg! men det er ikke sikkert så kan jeg sikkert si deg hvordan! men du greier det sikkert! bare prøv deg litt frem! eller spør om mer hjelp! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...