torry Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Etter å ha klikket meg inn på Display > Settings > Advanced Finner jeg ikke 'ATI Displays', kun 'General, Adapter, Monitor, Troubleshoot og Color Managment'! Det mangler ca 5 tabs! Noen som vet hva som kan ha skjedd? Har Sapphire Radeon 9700 PRO. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 vet ikke hva som har skjedd jeg assa! men jeg har 12 knapper der! jeg har også sapphire radeon 9700 pro! kansje du mangler å instalere en driver? er dette skjedd rett etter at du har instalert kortet eller har du hatt kortet i en stund? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hva med å innstalere kontroll panel tingen fra ati da? Lenke til kommentar
torry Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Takker for svar! Jeg har hatt PC'en en måned og det var først i dag jeg oppdaget manglende tabs (de har altså vært der før). Jeg prøvde å installere de nyeste driverne fra ATI (for ca 1 måned siden). Har du linken til dette kontrollpanelet? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 du kan laste ned den for kontroll panelet på hjemmesiden til sapphire! den er: www.sapphiretech.com det er der jeg skal laste ned fra når 3.3 catalyst kommer! gidder ikke å ta sjangsen på 3.2 har hørt folk har prob med den! så jeg venter til 3.3! velg Support / Drivers, update your drivers og så vil du komme til der du kan laste ned velg da: ATI Control Panel! :wink: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kan løse problemet ditt ved å installere Control Panel ja, bare klikk HER og last det ned Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har det samme problemet og jeg har installert Control Panel flere ganger. Noen forslag eller skal jeg bare vente på 3.3? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 hmm! vet ikke helt jeg! kansje du kan prøve og unistalere alt du har lasta ned til Ati Drivere osv..! og så instalere det på nytt det er det eneste jeg kan tenke meg at kansje kan gå! Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 ok ok så er control panel på plass! 8) ...men får fremdeles ikke vist pc-bilde på tv! Jeg har åpnet Display Properties > Advanced > Displays og aktivisert TV. Til slutt stod det 640x480 på både monitor og tv i menyen, 50 Hz, og skjembildet mitt fikk en merkelig avlang form. Jeg restartet PC'en, men fremdeles ikke noe bilde på TV'en! Tips? Jeg bruker scart-inngangen på TV'en og en S-VHS kabel fra PC'en Lenke til kommentar
consilium Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Prøv å kun bruke S-VHS-ledningen og ikke VGA'n. Kommer det bilde stikker du bare VGA-ledninga inn igjen. Funker ikke det, har du nok problemer med SCART-adapteren eller TV-innstillingene (eller ledningen). Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Antar at VGA-kabelen er den som går til skjermen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Antar at VGA-kabelen er den som går til skjermen? Torry et lite tips vis du forsatt har manualen så kan du sjekke der! for i min Manual så står det hvordan man gjør det! sånn at du vet det! vis du har manualen da! Lenke til kommentar
torry Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Finner bare wn 'Quick-start' guide, men det fulgte med en Acrobat-fil med driver-cd'en som ba meg gjøre slik som det står beskrevet over. Det kunne kanskje ha vært litt mer detaljert... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ja jeg kan ikke akkurat hjelpe deg jeg! for jeg har ikke fått teste det enda! men jeg skal gjøre det snart sjekke hvordan det er! vis jeg tilfeldig skulle fått gjort det før deg! men det er ikke sikkert så kan jeg sikkert si deg hvordan! men du greier det sikkert! bare prøv deg litt frem! eller spør om mer hjelp! :wink: Lenke til kommentar
ivaroe Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 For å få bilde på skjerm nr. 2 må du gå "egenskaper for sk./innstillinger", klikk av skjerm nr. 2, merk av "utvid windos....". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå