Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ute på byen: hvor går grensa?

Gjest Jente_20

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_20

Jeg fant akkurat ut at kjæresten min hadde dansa ganske close på en kjerring på byen (han ble tagga på facebook), og jeg synes egentlig ikke at det var helt greit. Han sier at det ikke var så close som det ser ut som, og jeg tror på han.

Men uansett, jeg lurte på hvor dere står i forhold til å danse med randoms på byen, når man er i et forhold? Er jeg psycho-sjalu hvis jeg misliker det sterkt? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant akkurat ut at kjæresten min hadde dansa ganske close på en kjerring på byen (han ble tagga på facebook), og jeg synes egentlig ikke at det var helt greit. Han sier at det ikke var så close som det ser ut som, og jeg tror på han.

Men uansett, jeg lurte på hvor dere står i forhold til å danse med randoms på byen, når man er i et forhold? Er jeg psycho-sjalu hvis jeg misliker det sterkt? :p

Ja, du er det. Dere bør gi hverandre gasnke så mye slack når dere er ute alene eller hver for dere.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

dansing med fremmede er ok uansett hvor nerme, men berøring av private deler (rompe, bryster osv) er å gå over streken. også det å gni seg inntil hverandre. det passer seg ikke

Lenke til kommentar
Gir dama en del frihet jeg. Klining og sex ville jeg selvsagt reagert på, dansing og litt tafsing må en bare regne med når stemningen og promillen stiger.

Får lov til det selv og. Fylla har skylda.

Men du har skylda for fylla. Men for all del. om det er greit for begge parter er jo det flott. Så ikke misforstå :)

Selv ville jeg satt grensen ved tafsing når det gjelder berøring. Danser man på byen kan det fort ende med at man er nære hverandre. Men så lenge man ikke begynner og tafse, kysse og slikt går det bra. Vil bare legge til at, hvertfall for meg, er forskjell på "ta på" og "tafsing".

Men om du fortsatt føler deg usikker iforhold til hva som har skjedd så snakk sammen om det. Fortell han at du ikke er komfortabel med det så du ikke stenger følelsene inne. Det betyr ikke at du vil nekte han det eller lage et helvette ut av det. Men å stenge følelsene inne går til helvette før eller senere. Om du fant det ut via facebook så kan du feks si at du ikke vil bli sur om slikt skjer men at dere oppmuntrer hverandre til og være åpne om hva som skjer når dere ikke er sammen.

jaja. ser nå at det er elendig formulert. Men unskylder meg med at det er sent :p

Endret av jonkar
Lenke til kommentar

jeg synes intim dansing er helt på grensa. i seg selv er det ikke noe galt i det, men det KAN føre til værre ting, derfor bør man se ann situasjonen og hvilket forhold din kjæreste har til den aktuelle personen.

Selv kan jeg være sjalu, og hvis dama mi hadde dansa nært med noen så hadde jeg nok reagert litt, hvertfall sagt ifra. Jeg ve at hun setter pris på at jeg sier ifra istedenfor å holde inne ting.

PS: den fylla har skylda greia holder ikke vann.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest Jente_20

Okei? Jeg synes egentlig at dansing er så unødvendig når man er i et forhold, det er jo som en parringsdans ute på byen, hva er vitsen med å gnikke seg på en annen når en har en jente?

Lenke til kommentar
Okei? Jeg synes egentlig at dansing er så unødvendig når man er i et forhold, det er jo som en parringsdans ute på byen, hva er vitsen med å gnikke seg på en annen når en har en jente?

Hva forventer du at han skal gjøre da? Sitte stille som en traust stakkar når kameratene hans er på dansegulvet og har det kult? Så lenge han ikke klår på noen spiller det vel ingen rolle.

Lenke til kommentar

Når jeg er på byen alene tillater jeg IKKE at andre menn tar på meg. Dette er forbeholdt samboeren min. Jeg føler ikke behov for å bli tatt på av andre gutter. Jeg kan danse med venninner, og det kan ofte komme gutter som danser "med" oss, men jeg lar de ikke ta på meg fordi.

Jeg hadde blitt rimelig såra dersom jeg fant bilder av samboeren min som dansa tett med en annen jente på byen, så jeg synes ikke du er phsyko-sjalu i det heletatt :)

De mennene jeg kjenner har ikke det helt store behovet for å danse når de har dame. Da står de eller sitter de sammen med andre menn, drikker øl og prater mens de kommenterer damene som går forbi.

Lenke til kommentar

Når jeg har dame så kan hun godt danse med andre, så lenge det "uskyldig" og ikke for mye tafsing og flørting. Hun må selv skjønne hvor denne grensa går uten at jeg må fortelle det. Hvis hun liker at andre gutter tar på henne når hun er i et forhold, så er hun ikke noe å ha på. Oppmerksomhetssyke jenter er ikke min smak. Men dette er min personlige mening. Folk er jo forskjellige.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er veldig situasjonsbasert, men generellt sett går grensa ved tafsing.

Men uansett hva alle andre mener, så er det hva du selv mener som er viktig. Hvis du ikke liker at typen din danser med andre jenter så fortell han det, kommuniser. Kanskje respekterer han det, kanskje ikke.

Men husk at det er to-veis kommunikasjon, det betyr altså ikke at du skal sette en grense for han, men at dere heller kan "diskutere" hvor dere selv mener grensen går og bli mer oppmerksomme på hele saken. Hvis han mener at han danser kun for å ha det gøy, og virkelig ikke legger no mer i det synes jeg at du burde respektere og stole såppas på han selv om du gjør han oppmerksom på at du ikke liker det.

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Gjest Guest_thomas_*

Jeg vil si at dansing på byn har veldig mye med respekt å gjøre. å være skikkelig close med ei jente ( jeg er gutt) å se henne i øynene, holde rundt livet osv er en fantastisk følelse for begge to.. (burde det hvertfall være) :p og da gjelder det å vise respekt for den du danser med, og ikke la det gå lenger. ikke bare tenke på at du skal få deg noe denne kvelden, men å bare la deg rive med å danse i vei. ikke så mange som kommer så langt med å begynne å tafse å kline med alle de danser med... For meg peronlig er eneste måten jeg har kommet lenger enn dansing med noen på byn, å ble kjent med dem på forhånd. f eks spandere en drink eller noe :) slik jeg møtte dama mi og vi har vært sammen i snart 7 måneder.

Når vi er på byn sammen nå har vi vel på en måte en liten tradisjon å splitte opp å gi hverandre frihet til å danse med hvem vi vil. det har også hjulpet på tilliten begge veier :) så snakk med typen din å fortel han hvor du synes grensene går. men ikke vær for streng med han. :)

Lenke til kommentar

Hvor grensa går er det kun deg selv som kan svare på.

I mine øyne går grensen ved tafsing og kyssing. Noen av mine kamerater har grensa ved intim dansing, andre har grensen ved sex etc etc.

Alle er forskjellige, og hvis du har grensen ved dansing, så er det akkurat der grensen er.

Mitt råd er at du skal snakke med typen din om hvor grensen din går, og ta det derfra. Dere kommer nok frem til et kompromiss av et slag. :)

Lenke til kommentar
Hvis typen min hadde behov for å være skikkelig close med ei jente og se henne i øynene, holde rundt livet osv hadde jeg blitt skikkelig såra..

Heldigvis har han bare behov for å gjøre slikt med meg når vi er på fylla på byen :love:

Det handler ikke om å ha et behov om å danse close med andre jenter. Men det at når man er ute på byen så er man ute for å ha det gøy, og noen synes rett og slett at dansing er utrolig gøy, både alene og med en partner. Så kjæresten til gutten ikke er med ut, skal han være nødt til å bli sittende i en soffa eller danse for seg selv da, selv om han kun gjør det pga selve dansingen og ikke et behov for kontakt med andre jenter?

Tenk deg om du var sammen med en fyr som drev med dansing på fritiden, ville du ikke godtat at han danset med andre ute på byen hvis du ikke var tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...