Dentegutten Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei, Denne printeren skulle være så fantastisk, så får jeg jaggu ikke skrevet ut bilder med den. Case : Velger A4 (Bruker hovedskuff da vi ikke har små fotopapir, kun A4) Velger Stående Velger Glossy papir, Riktignok HP Glossy(som det står på papiresken at det er) Velger print av bilde og printeren starter, men etter kort tid stopper den og spytter ut arket. Da har den printet 1/10 del av bildet. Alt annet enn foto printer riktig. Alle farger er på maks og printeren er kliss ny. Noen som har en ide? Takk:) Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Generellt, har en epson skriver bruker en epson papir, hp skrier hp papir etc.... Mulig det kan skape problemer. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Prøv Epson-papir. HP har ofte problemer med andre merker, enten det er skriver eller papir... Lenke til kommentar
Dentegutten Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Prøv Epson-papir. HP har ofte problemer med andre merker, enten det er skriver eller papir... Takk. Eieren har hatt en annen epson-skriver tidligere og da brukt samme HP glossy papir uten problemer. Litt snodig dersom printeren er så kresen at den ikke tar papir fra en annen produsent. I såfall tror jeg det er greit å levere den tilbake. Særheter på ligne med Apple liker man ikke. I allefall ikke jeg Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Tviler sterkt på at dette har noe med papiret å gjøre. Riktig nok vil ikke HP-papir og Epson blekk være noen god kombinasjon rent kvalitetsmessig, men det burde fungere for det. Ditto andre veien, bare så det er sagt, Epson papir på HP-printer blir heller ikke bra, Enten har du et problem med driver i kombinasjon med programmet du bruker eller så er det et problem med printeren. Jeg ville prøvd å skrive ut med et annet program først. Så levert tilbake printeren hvis det ikke virker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå