Sameboe Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hei folkens, da er det duket for verdens beste symphony orkester i Oslo til helga, flere som skal innom Ekeberg å høre på? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er det allerede? Trodde det var etter TG, jeg. Var svinedyre billetter, da...har lyst, men tror jeg skal få tilfredsstilt den lysten med en noe tilsvarende konsert under TG =) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Verdens beste symfoni orkester er vel å ta litt ekstra i, men jeg skal og gleder meg som en unge, første gang jeg hører dette. Siden jeg ofte er utøver i symfoniorkster slev samt at jeg er en noe aktiv gamer er det ekstra kult. Håper det blir mye bra musikk! Jeg vet at det er norges ungdomssymfoniorkester som skal spille på TG, Bror er med og greier. Blir vel kult det, men kan vel ikke akkurat levere den samme standaren som PLAY! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Må si det var skuffende greier Og hoppe over musikk ifra Blizzard's Warcraft serie og Metal gear Solid serien på en sånn type konsert er kanskje det dummeste jeg har opplevd hittil i år. Glad jeg fikk gratis billetter for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg lengtet etter Halo og Shenmue, men må si at jeg er fornøyd med konserten Hadde de ikke vært litt forsinka hadde vi nok fått høre mer. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg lengtet etter Halo og Shenmue, men må si at jeg er fornøyd med konserten Hadde de ikke vært litt forsinka hadde vi nok fått høre mer. Da er det jo ekstra dårlig at det skal gå utover oss fordi at DE er forsinka. Men de spillte faktisk veldig bra, det skal de ha. Bare ikke så mange bra themes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg lengtet etter Halo og Shenmue, men må si at jeg er fornøyd med konserten Hadde de ikke vært litt forsinka hadde vi nok fått høre mer. Da er det jo ekstra dårlig at det skal gå utover oss fordi at DE er forsinka. Men de spillte faktisk veldig bra, det skal de ha. Bare ikke så mange bra themes. De kom inn i Norge tre timer forsent pågrunn av no rot i Stockholm elns. Fikk vite det da jeg jobbet i merchandise standen igår Endret 21. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da har jeg brukt litt tid på å sette sammen PLAY! A Video Symphony Live!-playlist tildere med Spotify. http://open.spotify.com/user/mwarsame/play...iQ9kO0SHzp54xZL Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Problemet var vel at hele orkestret ble tatt i tollen? Men jo veldig bra konsert, god stemning, men litt kort ... Savnet Wow sårt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Problemet var vel at hele orkestret ble tatt i tollen? Men jo veldig bra konsert, god stemning, men litt kort ... Savnet Wow sårt. Var vel no sånt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå