qdos Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Når noen graver frem en to måneder gammel tråd bare for å sensurere og stenge den, må det være noen som kjeder seg... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...0245&highlight= Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 noen av moderatorne vill ta igjen for gamle tråder de ikke har stengt ennå Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det var faktisk jeg som tipset adawen om den tråden.. Så det er vel heller jeg som har lite å gjøre.. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 En tråd som ikke har vært aktiv på to måneder er vel så godt som stengt. Det fremstår bare som en unødvendig maktdemonstrasjon når den skal plukkes frem for å stenges så lang tid i etterkant. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Det var faktisk jeg som tipset adawen om den tråden.. Så det er vel heller jeg som har lite å gjøre.. Ok. Mistenkte adawen for å være overivrig på moderering, men da gjorde hun vel bare det hun måtte. Men vi må vel fortsatt ha ytringsfrihet her på forumet? Hvis alle meninger som ikke er A4 skal slettes, og brukerne knebles, blir det vel få igjen her. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 En tråd som ikke har vært aktiv på to måneder er vel så godt som stengt. Det lønner seg ofte å kikke litt nærmere på ting. Det er en annen <sett inn passende ord her> som plager tråden nesten et halvt år etter at den har vært aktiv. Men vi må vel fortsatt ha ytringsfrihet her på forumet? Hvis alle meninger som ikke er A4 skal slettes, og brukerne knebles, blir det vel få igjen her. Det har aldri vært ren ytringsfrihet på forumet. Isåfall måtte mange av retningslinjene fjernes. Altså, du har lov til å skrive hva du vil, gitt at det du skriver ikke bryter med retningslinjene. Dette inkluderer selvfølgelig kritikk, så lenge argumentasjonen er saklig. Medlemskap her er ingen rettighet, det er et privilegium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå