LeifGodt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Lurer på om det er nokon som tips til om dette blir solgt her i landet? Og om det er nokon som har erfaringar med spesifikke modellar? Tenker på ein litt stor type med eit bredt godt belte. Må ha plass til d90 med påmotert normalzoom, og helst og plass til eit eller to ekstra objektiv/blitz. Her er eit døme på typisk det eg tenker på: http://www.ebags.com/products/index.cfm?mo...urceid=LINKFEED Mulig det berre er meg, men det virker veldig attraktivt å bære ustyret slik som dette på f.eks. dagsturar i skog og mark, kontra ein ryggsekk. Den vil jo også meir eller mindre fungere på samme måte som "slingshot" type sekker, kan jo berre vri den rundt og så har ein alt utstyret tilgjengelig... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, var smart den der ja...nå har jeg kjøpt 4 ryggsekker og to andre vesker uten å bli 100% fornøyd. Smart når man kan "svinge" den frem og raskt få tak i utstyr. Er selv på jakt etter den for de korte fototurene hvor man har bruk for kanskje ett objektiv ekstra. RandiA Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Men det må da finnes noe? Personlig ønsker jeg ikke å ta med Lowepro baggen på skitur, det blir altfor tungvint.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hva med å kombinere ideen til mjes med en rumpetaske / -sekk fra sportsforretningen? Endret 16. mars 2009 av kaian Lenke til kommentar
Cupcake Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har du sett på Jimmy Bo fra Crumpler? Jeg har en selv, og er fornøyd med den. Du kan enten henge den over skulderen, eller tilpasse beltet til å ha den rundt livet. Hvis du velger det, er det et ekstra, litt mindre belte som du kan feste rundt låret. http://www.crumpler.eu/?product=Jimmy_Bo_2...roduct_line=941 Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Har du sett på hva Think Tank har å by på? Ikke de billigste, men du får proff kvalitet. Forhandles av FotoVideo og et par til i Norge. Du finner både rumpetasker (belt packs) og modulsystemer med forskjellige typer vesker som kan festes i et belte. Endret 17. mars 2009 av onslow123 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lowepro Off-trail 1 eller Off-trail 2 kan også være verdt å se på. Jeg er fornøyd med sistnevnte, i hvert fall. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har du sett på hva Think Tank har å by på? Ikke de billigste, men du får proff kvalitet. Forhandles av FotoVideo og et par til i Norge. Du finner både rumpetasker (belt packs) og modulsystemer med forskjellige typer vesker som kan festes i et belte. Takk Speed Freak ser jo veldig bra ut om man skal en tur på fjellet, sommer og vinter. http://www.thinktankphoto.com/ttp_product_SpdFrk.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå