JFM Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hei. Jeg spiller mye. Men for tiden har jeg ikke headset. Så når jeg spiller med andre så må jeg bruke høytalere og mic. Høyttalerne mine er Logitech X-540. Disse er 5.1. Det jeg ønsker er å ha et headset som kan brukes samtidig som høyttalerne og som jeg slipper å rote i lydinstillingene på maskinen for å bruke. Vanskelig å forklare hva jeg mener... Går det med SteelSeries SteelSound 5H v2? Edit: Bruker litt briller, så headsetet må være "brillevennlig" Lydkortet mitt er et ASUS Supreme FX II som kom med hovedkortet (Asus P5E x38). Endret 19. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Ingen her som kjører et slikt oppsett? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du kan jo bruke en forlenger før MIC ledninga fra datamaskin.... Så du tar Stereo ut fra "Annlegget" og MIC fra datamaskinen... Du får kjøpt slik kabel nesten hvorsomhelst. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hvis du kjøper 5H v2 usb så skal det vel funke Det følger da med et usb eksternt lydkort. Ninjaedit: Vil forresten anbefale 5H v2 foran headset som SteelSeries Siberia eller mange fra Sennheiser fordi du sannsynligvis bare skal bruke headsettet til gaming(Logitech X-540 til alt annet). Grunnen til at jeg sier det er at det er nesten ikke bass i 5Hv2! Endret 20. mars 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Skal bruke headsettet til stort sett bare gaming. Men skal bruke Logitech X-540 de gangene jeg ikke gidder game med headset. Men du mener alså at jeg kan ha 5.1 konfig (både ingame og i windows) på høytallerne uten at det går ut over lyden i 5H v2? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Akkurat det er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå