Gå til innhold

STS-120 Nasa inspirert casemodd

Anbefalte innlegg

STS-120

Starter nå en liten worklogg som det trolig vil ta litt tid på før jeg begynner på.

Blir trolig kabinettet til serveren min. Prosjektet kommer til å hente mye inspirasjon fra den amerikanske romferjen, ISS og selfølgelig organisasjonen Nasa.

Er muligheter for at dette blir kabinettet til den vanlige pcen min, men tviler sterkt ettersom jeg da må lage plass til vannkjølinga, noe som kan bli litt difficult :no:

Er fortsatt veldig usikker på designet, men vurderer å lage den som en liten satelitt med to solcellepanel (mest sansynlig fake med mindre nasa vil hive i litt peng :fun: )

Hardware:

CPU: Intel P4 540 3,2 ghz

2x512mb crusial RAM

1x 100gb Hdd (IBM)

1x 160GB hdd (Samsung)

Er vel egentlig eneste jeg vet om denne pcen grunnet lite informasjon som står på den, i tilleg til dårlig info om den på nettet.

Kjører den med det interne skjermkortet, men vis noen har en PCI Express GPU til låns, så er jeg svært taknemlig.

Vis noen lurte, så kommer alle disse delene fra elretur. Pcen er originalt en HP Compaq DC7100 CMT bortsett fra litt oppdatert hardware som harddisker, rambrikker.

Tenker også å fått sponsing fra SETI ved å la den stå på 24/7 med deres utrekningsprogramm for data "from the above"

Er jo lite sansynlig da, but who knows?

Stay in touch!

Kommentartråd

post-151641-1237225613_thumb.jpg

post-151641-1237234529_thumb.jpg

Endret av Heigren
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei igjen folkens :)

Har ikke gjort noe med denne modden enda, men endte med at jeg kjøpte en Aprilia RS50 (moped) i stedet.

Denne er under Nasa modding ;)

Holderp å med lakkeringa, men dere kan se på bildene hvordan den skal bli, og hvor langt jeg har komt.

Er mulig jeg starter en casemodd med nasa motiv, men er for tiden svært urealistisk grunnet mangel på tid.

Heigren

post-151641-1267927973,2672_thumb.jpg

post-151641-1267928020,9683_thumb.jpg

post-151641-1267928083,3273_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...